Gå til innhold

Pomp and Circumstanses


Liz

Anbefalte innlegg

Husker en gang at jeg var med et sted de hadde denne melodien på en sang, altså "Pomp and Circumstanses", og for hvert vers blåste man opp en ballong, viftet med flagg, reiste seg opp på stolen osv.

Har noen av dere tekst og melodi til den, eller vet hvor jeg kan finne den???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Mener det finnes flere varianter av denne...har du tenkt den som "takk for maten"-sang??

Tror har den et sted....skal lete litt, jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke tenkt akkurat hva vi skal ha den som, synes bare å huske at den var veldig artig! Har gjerne godt av å bevege litt på seg under/etter maten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg mail....vi lånte en CD på biblioteket når vi brukte den...der hadde de en instrumentalversjon...og det fungerte, det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Liz

Som Rufus skriver er det flere versjoner av denne sangen. Vi hadde denne sangen i vårt bryllup, men ikke som takke for maten sang. Mamma og pappa hadde laget denne som en overraskelse til oss, og den ble sunget før kaffen. De hadde lagt flagg selv, som sange var knytt rundt, og med ballonger og tuter. Herregud skulle tru at det var barnehagen som var på tur. Det tok helt av. Folk smelte ballongen før sangen begynte og tutene ble blåst på leeeeenge etter sangen var ferdig. Hvis du vil kan jeg sende deg kopi av sangen vår, men da må du sende meg e-mail adressen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Afrodite

Hei!!

Den er skikkelig moro å ha med i bryllup!!! :D

Det beste er å ha musikken, og lage sin egen MORSOMME tekst til den! :hoho:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...