Gå til innhold

Kvinnens hjerne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Robin Hood
Skrevet
Nei, det der er mannens forhåpninger hva gjelder den kvinnelige hjernen. :hoho:

jeg kan ikke se hva du skrev som skal være morsomt. Men det er jo fint at du finner deg selv morsom

Gjest vimselot
Skrevet

Kvinnens hjerne er like komplisert som mannens. Hvem fant opp kruttet. En svenske ..ja, en svenske. Men det er kvinner som har funnet opp ting (uten å få navnet sitt i historiebøkene). Marie Curie er jo en som døde av sitt eget funn. Hun havnet i historiebøkene, men jeg tviler ikke på at menn har tatt æren av sine kvinners oppfinnelser fordi "de hadde bedre forbindelser" osv.

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:

Kvinner kan ikke finne opp ting... Men dere kan føde, da! :tommel:

Gjest Robin Hood
Skrevet
Kvinnens hjerne er like komplisert som mannens. Hvem fant opp kruttet. En svenske ..ja, en svenske. Men det er kvinner som har funnet opp ting (uten å få navnet sitt i historiebøkene). Marie Curie er jo en som døde av sitt eget funn. Hun havnet i historiebøkene, men jeg tviler ikke på at menn har tatt æren av sine kvinners oppfinnelser fordi "de hadde bedre forbindelser" osv.

ironi hvor forsvant du

Skrevet (endret)

Jeg tror heller grunden til at det er flest menn som har finni opp ting, er en blanding av at damer ikke har fått lov til å gjøre hva dem vil gjennom tidene, og at mannen sin hjerne er mer bygd til å finne ut av og forstå seg på hvodan ting fungerer.

Endret av Yme
Gjest vimselot
Skrevet

Søt den da, Robin Hood som skal gi meg tre millioner i en annen tråd på ordleker, men jeg elsker homofile menn og kjenner flere.

Forstår ikke?

Skrevet
Søt den da, Robin Hood som skal gi meg tre millioner i en annen tråd på ordleker, men jeg elsker homofile menn og kjenner flere.

Forstår ikke?

Oæo... Du er flink til å skrive lange setninger som ikke betyr noesomhelst :P

Gjest Robin Hood
Skrevet

Forstår ikke?

ikke mitt problem

Gjest Nedfall
Skrevet

FOOTNOTE, "Listening to children cry in the middle of the night" gland is not shown due to it's small and underdeveloped nature. Best viewed under a microscope.

:legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...