Lisemor Skrevet 30. mars 2002 #1 Del Skrevet 30. mars 2002 Er kun her på KG,og har blitt helt hekta. Leser mye intresant,lærer mye,får hjelp av behjelpelige gutter og jenter som er her inne,blir gla-iritert-sint-ler-osv. Håper du trives du også. God påske. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. mars 2002 #2 Del Skrevet 30. mars 2002 Diskuterer over alt jeg! Men her er det litt spesielt fordi det er mest kvinner. Positivt at man kan være anonym i de innleggene man ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 31. mars 2002 #3 Del Skrevet 31. mars 2002 Liker vel å være på slike forum generelt. Er på andre sider også. Her får kan man lære mye hvis man leser de rette innleggene, og man kan jo spørre om hva som helst! Det fine med sånne forum er at det er så mange forskjellige mennesker, og det er alltid en eller fler som vet svar på det du lurer på! Syns det er genialt! Pluss at man får mange nye venner underveis!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg begynte som så mange andre, på bryllupssiden da jeg skulle gifte meg. Hadde slått opp med alt av diskusjonssider, siden det jeg hadde vært borti var sol.no og spray og andre fjortissider. Her fant jeg mange reflekterte mennesker med alle mulige slags bakgrunner som tok opp ting jeg interesserte meg for - fordi jeg er menneske. Og så ble jeg da... også som så mange andre.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Hva vi gjør her???JO D SKAL JEG SI DEG:Vi hygger oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi* Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Sexysadie må være den som hygger seg aller mest. Hun har skrevet aller flest innlegg her på siden, nesten hele 500 innlegg på dette nye diskusjonforumet siden 21. februar i år. _________________ Sussi med stjerne1212[ Dette Innlegg er endret av: Sussi* den 2002-04-02 20:08 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg snublet inn hit på leiting etter noe bedre enn sol.no for halvannet år siden. Og jeg er her ennå Det takker jeg en seriøs, dyktig og hyggelig redaktør for, og alle de andre hyggelige menneskene jeg treffer her. Jeg skriver ikke så mange innlegg, men er i høyeste grad tilstede 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2002 #8 Del Skrevet 5. april 2002 Har vært på KG ca. ett år nå. Var på leting etter ett nettsted med litt mindre fjortisfaktor, hvor jeg kunne møte noen som var litt eldre enn meg. Det stedet viste seg å være KG, og her er jeg! Ett genialt nettsted, med god kontroll over innlegg ved hjelp av moderatorer. Snille, gode, intelligente mennesker møter man her. Her inne kan jeg tillate meg å være glad, sint, lei meg eller bare drive med tidsfordriv. Er innom andre diskusjonsforumer, men KG er det aller, aller beste jeg noensinne har vært borti! Hilsen fornøyd bruker 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. april 2002 #9 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg gikk rett til KG når jeg fikk internett. Hadde hørt så mye om KG av andre at jeg måtte sjekke dette - siden har ingen fått meg herfra. Hei Hope *klemmer* Godt å se deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 5. april 2002 #10 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg leste om KG for litt over et år siden (tror jeg). Jeg var sporadisk innom med litt forskjellige navn. Nå er jeg her flere ganger hver dag. Jeg koser meg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2002 #11 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg er bare her på KG, bruker ingen andre diskusjonsforum eller chattesider. Det meste annet virker temmelig useriøst, men på KG stortrives jeg og vet jeg ikke er alene om det! Har vært her i snart et år, og er mildt sagt avhengig! Her har jeg truffet mange herlige og flotte mennesker som har mye positivt å tilføre meg, og jeg blir glad når jeg ser kjente signaturer dukke opp rundt omkring! Dessuten har vi jo også utviklet vår egen humor her på snikk-snakk; Det evigvarende rollespillet "De Lystige Engler" har i dag oppnådd et medlemstall på 85, og vi nærmer oss snart feiringen av medlem nr. 100! Det viste seg etterhvert at det var flere som hadde samme form for humor og som ikke tar seg selv så fryktelig høytidelig! Tror vi trenger KG, både for seriøs debatt og for trivelig avkobling! Heia Gry!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 5. april 2002 #12 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Jeg må bare si meg enig med Væren! Det er et hyggelig sted å koble av på, både med seriøse innlegg og diskusjoner, samt en meget seriøs og morsom humor på Snikk/snakk. Jeg bruker heller ingen andre forum. med vennlig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 5. april 2002 #13 Del Skrevet 5. april 2002 Hei! Jeg endte opp her da jeg skulle lete etter noe med bryllup for snart to!? år siden, og har bare blitt værende... finner ingen andre diskusjonsforum jeg liker så godt. Hurra for Gry! Ei jente med tæl det ja! Er ikke alltid så aktivt med; er her av og til flere ganger per dag, men noen ganger går det uker i mellom. Så er det slik at jeg leser mer enn hva jeg gidder å svare på... så jeg er vel en av de faste brukere som ikke vises så mye (liker meg best i gullepleskogen der jeg kan være i bakgrunnen og i fred)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå