Gjest Borghild Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Pcn min er blitt helt hysterisk. Den tror absolutt alt er popups. Får ikke åpnet en eneste link, ikke får jeg byttet forum nederst på kg og ikke får jeg valgt hvor nærmeste butikk er på hm. Grrrrrr bare tull her nå. Blokker popups virker for bra. Hva skal jeg gjøre?
ATV Skrevet 13. mai 2007 #2 Skrevet 13. mai 2007 hvilken nettleser bruker du? det som mest sansynlig er feil er at du har satt den på "stopp alle popupp" den må stå på "stopp alle uønskede sider"
Gjest Borghild Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Bruker Internet Explorer. Har satt popup innstillingene på lav men den blokkerer alt likevel. Og Torrent virker ikke mer heller og den nekter å innstallere på nytt. Grrrr! Hva skal jeg gjøre? Får ikke bestilt klær eller noe. Grrrrr Dvd stasjonen virker heller ikke mer. Grrrr! Nylig fått pcn rensket for noe dritt den hadde og nå er den overbeskyttende på alt. Knurr.
Liskat Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Prøv en annen nettleser. Jeg er veldig fornøyd med Firefox.
Gjest Borghild Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Hvordan installerer man firefox? Jeg er grønn skjønner du. Er det bare å gå på firefox.no? Og hva skjer da med internet explorer, outlook express og sånn?
Liskat Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Installer fra firefox.no ja. Og det skjer ingenting med de andre programmene dine og du kan fremdeles bruke dem når du vil
Gjest Borghild Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 HURRA! Har byttet til Firefox nå og alt virker som det skal! Mye raskere går det også! Tusen takk Liskat! Du er en knupp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå