Gjest snella Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Skal på date! Er ganske utrenet i dette... selv om jeg er 25.. Skal møte en mann jeg har snakket med på nett i flere mnd.. og vi har derfor ikke sett hverandre før (bortsett fra bilder da). Mye kan jo skje på en kveld.. og jeg lurer veldig på hvilket undertøy jeg skal velge.. :oops: Enten push up BH som gir en fiiin figur (ikke innlegg osv altså) eller en helt myk blonde BH.. Push up en fremhever jo mest kansje, men en tynn blonde BH avslører jo litt brystvorter da.. Dessuten er det jo lett å kjenne det myke når man klemmer hverandre og har bare det tynne på.. Samtidig er det jo ikke sikkert klærne blir tatt av i det hele tatt.. Er der noen menn som har en formening om hva de ville syntes var mest sensuelt? Klem snella.. Tror jammen jeg må ha forelsket meg siden jeg bruker så mye tid på et fille-spørsmål.. GLEDER meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nick Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Vær deg selv og velg klær som du føler deg tilpass i. Da er jeg sikker på du vil blomstre i det antrekket du velger, særlig hvis forelskelsen småbobler under overflaten. Husk at dagsformen er heller konstant: Det som passer i kveld trenger ikke være det rette i morgen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 En myk BH som fremhever brystvorter høres veldig sexy ut. Det samme med myke pupper som kjennes ved klemming. Milde himmel, daten din er heldig. Håper han svarer til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 kler du deg for dristig så kan du se billi ut,,,jeg orsonelig synes at ei jente som er ordentlig kledd er det mest sexye. du skal liksom skjule ting samtidig som en mann skal vite at det er der et sted om du forstår. lykke til foresten og husk at dette er meg og vi gutter mener mye forskellig vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snella Skrevet 6. mars 2003 #5 Del Skrevet 6. mars 2003 Takk for svarene.. For all del, jeg kler meg skikkelig.. Men kan jo kle seg femint og sensuelt selv om man har klær som dekker. Viktig å kle seg slik man kan bevege seg uhemmet uten å tenke på om klærne glir opp eller ned.. Har forresten bestemt meg for blonder.. Det er jo mest behagelig også.. og veldig pent om klærne skal av.. Det er jammen deilig å ha noe å glede seg til!! Så satser jeg på at antrekket faller i smak! :D Tusen takk forresten Mann40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå