Gå til innhold

Alle disse beskyldningene....

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet
Skrevet

Har lest meg gjennom innlegg på innlegg her idag, hvor noen og enhver lover bot og bedring, ignorere og overse det som kastes av skitt til andre, men sverger på sin rett til å forsvare seg. Minner litt om meg og min bror da vi var små...."Det var ikke jeg som startet det" :hoho:

Jeg bare lurer på, for å kunne gjøre dette, rakke så ned på andre her inne - dere må jo ha kjennskap til hverandre?? Utover det som skjer i forumet?? Har ikke vært her så mye det siste, men føler at jeg ikke klarer å henge med på dette her. Mennesker som får mye hets som jeg ikke forstår bakgrunnen til. og ikke forstår hvordan en kan mislike uten å ha treft IRL....Kanksje fordi jeg har erfart at ingen egentlig er som de virker osm. Alle har en eller annen maske som de tar på seg i den aktuelle situasjonen.....

Har vel endel tanker til, men må få formulert dem til....Kunne vel trengt en ny start her inne noen og enhver. Jeg ønsker meg i alle fall tilbake til da jeg var ny her...lettere å komme inn da - kanskje jeg ikke skulle tatt noen lang pause......

Videoannonse
Annonse
Gjest Lois Lane
Skrevet

å, jeg er så enig, så enig!

Det blir jo så alvorlig!

Jeg har mitt å stri med - til gangs- i mitt virkelige liv. Kunne vært deilig å slappe av og kose seg her inne, sludre og tøve, uten redsel for korreks.

,

Skrevet

Dette kan jeg ikke annet enn å si meg fryktelig enig i.

Jeg synes nesten ikke det er koselig å være her så mye lenger.

Hvis man skal driste seg til å spørre om råd for et eller annet, kan man være sikker på at det kommer både korreks og annet "gørr" fra enkelte brukere.

Også dette med KG's regler. Er det virkelig sååå vanskelig å følge disse da? Jeg skjønner bare ikke at enkelte brukere ikke klarer å overholde reglene. Gang på gang på gang dukker det opp tråder som ender i skittkasting og stenging.

Tragisk. Lurer på om jeg tar meg en laaaang pause snart. Dette blir man iallefall ikke i humør av. Synd men sant.

God helg til dere iallefall! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...