Gå til innhold

Den store utdrikningslagtråden

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet (endret)

Skriv om ditt eget, de du har arrangert, de du har vært tilstede i eller de du har hørt om :)

Er sikkert fler enn meg som trenger litt hjelp nå utover ;) Kopier gjerne fra bryllupsdagbøker :)

Endret av Frysepulver
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av mine venninner fikk rebus og for hver plass hun kom til så stod det ei venninne å ventet.

Skrevet

:hoho: Mitt egent utdrikkningslag 5mai..

Jentene kom kl 11 og hentet meg.. Da ble jeg først pyntet med grønn parykk og rød kjole med sukkertøy sydd fast på kjolen..(til salg senere)

trenings bukse og tøffler.. Jeg var nydelig :hoho:

Deretter kjørte vi til gammle byn i fredrikstad hvor det sto flere av jentene å ventet ..Der hadde de dekket på et bord med deilig lunsj..Kjempe koselig ..men det var så kaldt og surt den lørdagen.. brrr..

Etter lunsjen fikk jeg en kurv med boller formet som peniser som jeg skulle selge på frimarkedet i gammle byen.. he he

Forloveren min hadde baket kjempe fine og gode boller .. hele to bæreposer hadde hun laget,,De gikk unna på null komma niks de :)

Kan si jeg ble litt sår i halsen av all snakkingen konmstant i to timer he he ..så en kaffe kopp det ble på majoren ..

Alle jentene hadde også på seg parykker på dagen .. de var rosa .grønne hvite he he vi var litt av et syn..

Så var det opp og på farten igjen etter endt bilde shaut på kanonene-da var det hjem til min søster og grill party i hagen..Den ene naboen hennes sto bak trærene og lusket på oss ,var til og med å filmet oss he he sikkert en mærkelig gjeng.. he he..

pakker.. gjette pakke leken.. alle jentene hadde med seg en pakke hver som jeg skulle gjette meg til..klarte jeg ikke det måtte jeg drikke litt.. kan lett bli kjempe full her..

olala så var det sminking og på med ny kjole for nå skulle vi på byn og svinge oss. jeg ble da den nye neger dronninga med kjempe lang grønn kjole med store blomster på -blått strikkbelte -store rosa øreringer.. afroparykk med en tiara inni håret ..var stor fin parykk..og tøffler he he ..

Dette er en dag jeg tenker tilbake på med et smil om munnen..

Hadde en kjempe fin dag med alle vennene mine ..

Lykke til med deres utdrikkningslag..

:klem: Bire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...