Gå til innhold

ønske seg penger til veldedig organisasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i en annen tråd her at mange er veldig skeptiske til å gi penger selv om det er det brudeparet ønsker seg. (noe jeg forsåvidt forstår for jeg ville heller ikke like å gi en konvolutt med sedler). Men gjelder det også hvis man ønsker et bidrag til en veldedig organisasjon?

Vi har tenkt å si at vi ikke ønsker oss gaver siden skapene allerede er fulle og vi såvidt klarer å finne på noe å ønske oss til jul (luksusproblem). Men at hvis noen likevel vil bruke noen kroner på oss i forbindelse med bryllupet, så blir vi kjempe glade hvis de gir et bidrag til en av de (to) organisjasjonene som vi selv støtter.

Hva ville du gjort som gjest?

tingeling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et slikt ønske hadde jeg likt kjempegodt! Jeg synes dere skal gå for det :)

Skrevet

For meg er det stor forskjell på å gi et beløp i sedler eller satt inn på en konto i gave, kontra å gi tilsvarende beløp til veldedig organisasjon. Så fremt organisasjonen var en jeg i utgangspunktet syntes var ok å støtte.

Skrevet
For meg er det stor forskjell på å gi et beløp i sedler eller satt inn på en konto i gave, kontra å gi tilsvarende beløp til veldedig organisasjon. Så fremt organisasjonen var en jeg i utgangspunktet syntes var ok å støtte.

Det er derfor vi går for to forskjellige, med to helt forskjellige fokusområder :)

Skrevet

Jeg ville synes det var fint, spesielt siden dere oppgir to organisjasjoner slik at man kan velge. Du vil nok møten noen som synes det er rart, men de om det (noen er veldig opptatt av gavebord og hva fikk du av slik og sånn og det å ta frem noe etter 10 år og si at denne fikk jeg av tante agate).

Vi skal ha vanlig ønskeliste, og et av pungtene er to vededige organisasjoner, vi håper noen av gjestene velger dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...