mamma_mia Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror jeg går for delvis oppsatt, endel løst med myke krøller i.. Skal ha tiara og slør.. Tenker på noe slikt som dette: http://www.haircomesthebride.com/images/20...20Partridge.jpg
alvine Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Nydelig frisyre mamma-mia! Jeg tror også jeg skal ha det delvis oppsatt. Regner med at det blir slik eller slik. Synes også dette var fint. Skal ikke ha slør, men tiara hvis jeg finner en jeg liker
mamma_mia Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 alvine- de frisyrene var bare kjempefine! Likte spesielt godt de 2 første..
Branna Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Nydelig frisyre mamma-mia! Jeg tror også jeg skal ha det delvis oppsatt. Regner med at det blir slik eller slik. Synes også dette var fint. Skal ikke ha slør, men tiara hvis jeg finner en jeg liker ← Den siste frisyren var bare kjempefin! Kanskje jeg skal vurdere den... Ellers kunne jeg tenke meg noe sånt som dette. Jeg skal ha slør og tiara.
mamma_mia Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2007 Den har jeg også sett på Branna, kjempefin Var det du som hadde veldig langt hår? (mener å huske det fra et annet innlegg)..
dharma Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Branna, hvor skal du ha sløret da? Jeg har også lyst på løse krøller, dama i brudesalongen foreslo at jeg kunne ha sløret under håret på en måte. Masse fine fisyrer forresten.
Branna Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Mamma_mia: Ja, jeg har veldig langt hår, det rekker meg for øyeblikket til hoften, men jeg skal snart klippe det til livet for å bli kvitt en del slitte tupper. Men uansett blir det nok ikke enkelt å få alle krøllene til å holde hele dagen. Jeg må høre med frisøren. dharma: Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal ordne det ennå med slør og sånn. Det blir jo ikke nødvendigvis akkurat slik som på bildet, men noe i den duren, bare tilpasset slik at det passer med slør og tiara
Kykkelikokos Skrevet 13. mai 2007 #8 Skrevet 13. mai 2007 Jeg tror jeg skal ha det noelunde som bildet til Branna. Må høre med Frisøren hva hun mener.
090607 Skrevet 14. mai 2007 #9 Skrevet 14. mai 2007 Jeg ønsker meg noe sånt: http://www.updoprincess.com/formal_wedding...s_hairstyle.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå