Netten Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Synes neglene på storetærne mine har et litt sånn gulaktig skjær i seg. Trodde først det var pga. selvbruningskremen, men det er det altså ikke... Noen som har opplevd dette eller har noen lure tips til hvordan å få hvite, fine tånegler til sommeren (uten neglelakk... )? Takker for svar!
ashera Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Du har sikkert neglsopp, det kan kureres med en neglelakk eller tablettkur som du får resept på hos legen. Det tar flere måneder.
Netten Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2007 Du har sikkert neglsopp, det kan kureres med en neglelakk eller tablettkur som du får resept på hos legen. Det tar flere måneder. ← Tror du? Kanskje jeg skulle tatt meg en tur og fått det sjekket... Men kjenner ikke noe ubehag eller noe. Har du hatt rød neglelakk på tåssene? ← Det er ganske lenge siden jeg har hatt lakk på neglene i det hele tatt, men så har de også hatt dette gulaktige skjæret ganske lenge... Kan lakken ha noe å si altså?
Gjest StockDama Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 lakk kan ha noe å si ja. mine var også merkelig farga en stund, men så brukte jeg bare neglelakks fjerning, (den som skal gjøre negler hvitere) og gulheta er nå borte.
Netten Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2007 lakk kan ha noe å si ja. mine var også merkelig farga en stund, men så brukte jeg bare neglelakks fjerning, (den som skal gjøre negler hvitere) og gulheta er nå borte. ← Kanskje jeg skal prøve det! Hva heter den neglelakkfjerneren da?
Gjest StockDama Skrevet 13. mai 2007 #7 Skrevet 13. mai 2007 Cutex nail polish remover. du får den så og si alle steder det selges sminke
Netten Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2007 Cutex nail polish remover. du får den så og si alle steder det selges sminke ← Takke-takk :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå