Gå til innhold

dere med runde bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.

Sitter dere i midten, eller har dere et eget "langt" bord? Vil ikke sitte på rad og rekke... Så vi lurer på hvordan vi skal løse det :)

Hvordan har dere løst det o'store problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Vi har ikke bestemt oss enda, men jeg lurer på om vi skal ha et rundt bord på enden på en måte, og med foreldre på hver side, og et par ledige plasser på andre siden av bordet for oss.

Et annet alternativ er jo å ha et lite langbord i enden så vi på en måte kan sitte og se utover de andre. Hm... Klarer liksom ikke se for meg hva som er best. Fint om det er flere ideer her ;)

Skrevet

Vi satt på et rundt bord sammen med foreldrene våre og forlovere med følge. Dette bordet stod øverst i rommet, og vi satt sånn at vi så utover i rommet (forloverne satt med ryggen til resten av gjestene).

Skrevet

Vi skal kjøre kongebord, dvs vi sitter på et langbord sammen med foreldre og besteforeldre og ser mot resten av bordene.

Forloverne er plassert på nærmeste runde bord.

Skrevet

Vi skal sitte på et eget rundt bord øverst i lokale. Vi skal ikke sitte til utstilling på et lang bord ;) Sammen med oss skal forlovere og toastmaster sitte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...