Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er så irritert at jeg holdt på å sprekke da tlf ringte for tredje gang og jeg ikke fikk sove mer. Ser jo hvem som ringer og kan gjette hva det er, men h*n kan vel for fan sende sms og si hva det gjelder og hvor viktig det er! ??? Selv om jeg er nesten hundre prosent sikker på hva det er...noe jeg må være behjelpelig med. Tlf. begynte å ringe kl. ti og da hadde jeg akkurat sovnet. Ble sent i går men det vet ikke h*n. Likevel vet mennesket at jeg sover til alle tider, men til vanlig har jeg tlf. på lydløs så det kunne h*n ikke vite at jeg hadde glemt nå... Ble litt mindre irritert av å skrive her. Hva irriterer deg nå, bortsett fra denne tråden da?
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 At jeg ikke fikk Breakfast at Tiffany's-dvd'en som skulle være med i denne månedens utgave av Elle fordi jeg er abonnent... Hvor ulogisk er ikke det, liksom. Det er jo oss abonnenter de lever mest på, og som bruker mest penger på de, likevel får vi ikke ekstra-tingene som skal være med engang. Tror jeg skal trekke abonnentet, sånn at jeg kan få de ekstra-tingene som er med. Duste-sjefsredaktør. Og de idiotiske naboene! Studenter som er på småbarnsstadiet, hamrer på døra mi om nettene, ringe rpå døra i 4-5 tida om natta, har party all around, dunker i veggen min støtt og stadig og tukler med sikringene mine! De kan flytte ut av blokka til et hybelhus med mange andre studenter istedet syns jeg!
Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg kjenner til naboer som bråker døgnet rundt, særlig når de er nyskilte eller har funnet seg en ny dame... Det som irriterer meg nå, er at jeg i kke vil ringe til h*n og spørre hva det gjaldt.... Jeg skal. jeg vet, vi er venner...men jeg er trett, men det kan jeg bare si ærlig fra om. Det irriterer meg at jeg aldri spiller i f.eks. lotto også, for da har jeg jo ikke sjanse til å vinne. Jeg må jobbe, jobbe jobbe...
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Send melding til h*n og spør hva det gjaldt og skriv at du sov?
aline Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 at ikke internetten min hjemme funker og at ikke kundeservice kunne hjelpe meg... for jeg hadde en boks som de ikke kjente til... jug og bedrag, dror de jeg har sneket meg inn i mitt eget hjem midt på natten i natt og koblet til en ny boks i søvne og dermed ikke skjønne en ting når internett ikke funker lenger eller???? jeg forklarte at alt som er mellom veggen/uttaket i veggen og min datamaskin var ting jeg hadde fått fra dem, det nektet han på, da måtte installatøren ha solgt meg noe ekstra???? og det har fungert i halvannet år og plutselig har den boksen hoppet inn av seg selv liksom?? arg..
Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Takker takker, nå har jeg ringt han. Det var som jeg trodde. Ang pc-trøbbel-dritt... Men vi gjorde en avtale da. Jeg kjeftet på han fordi han ikke måtte ringe meg såå tidlig, men han vet jo at jeg har tlf på lydløs når jeg sover da...som regel (99 prosent). Sånn sett er han uskylig som et lam... hm...(nei, ikke en kjæreste, kun en venn) Det irriterer meg at jeg ikke hadde tlf på lydløs og at jeg ble VEKKET. Min egen feil... Det som irriterer meg nå, er at jeg ikke har hatt sex (frivillig ikke villet) på 7 mnd...og at jeg ikke klarer tenne på menn jeg ikke er dån forelsket i... (og hvor ofte blir man det?
Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Hyl, dette skulle ikke handle om pc og trøbbel med data... Det irriterer meg at tråden handler om data. Men det som irriterer meg mest er at jeg ikke har orket å sjekke kontoen min etter utekvelden i går... Og at jeg ikke har truffet den rette og ikke har hatt sex på lenge nå... (jeg har kanskje truffet han, men jeg har ikke sett det da...eller så har ikke han oppdaget det) Er ganske forsiktig med menn, og det IRRITERER meg. Jeg kan flørte, men vil ikke mer en bare en drink og å sitte og snakke... Jeg var ikke slik før...
aline Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Og at jeg ikke har truffet den rette og ikke har hatt sex på lenge nå... (jeg har kanskje truffet han, men jeg har ikke sett det da...eller så har ikke han oppdaget det)← fader.. nå ble jeg irritert over det også, sånn har da jeg det og!! også ble jeg litt irritert over at du trengte å minne meg på at det er lenge siden sex.... kanke folk bare la være å snakke om det da, så kanskje det forsvinner??? hæ?? HÆÆ??
Ludde Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er irritert over at i dag, var det en fugl som bæsja på armen min, og i går var det en som gjorde det på leggen min. Hva er oddsene for det liksom? Vurderer å holde meg inn resten av helgen!
Deidre Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 At jeg ikke finner øredobbene jeg fikk av mannen min til jul! Jeg vil ha de med når vi reiser på helgetur i ettermiddag!
saftoss Skrevet 11. mai 2007 #13 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er sykt irritert over at ikke dama mi kan være litt forståelsesfull over at jeg har andre partnere enn henne. (jeg prøver å forklare at jeg har sex med dem, men elsker med henne). men til ingen nytte.. Kvinnfolk!
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #14 Skrevet 11. mai 2007 Nå ble jeg irritert over å lese innlegget til saftoss. Hvorfor er det så mange menn på dette forumet, som skal slenge inn vittige kommentarer og bullshit overalt? Dette er jo et kvinneforum så vis litt respekt!
saftoss Skrevet 11. mai 2007 #15 Skrevet 11. mai 2007 Er da ikke min feil at det er dama mi som ikke presterer å godta min frigjorte sekualitet. Vil bare vite hvordan jeg kan få henne til å akseptere/forstå meg. -er det også for mye å kreve.
saftoss Skrevet 11. mai 2007 #17 Skrevet 11. mai 2007 Du representerer presis den mangelen på forståelse jeg hinter til!..sukk. var irritert når jeg skrev inn på tråden, ble mer irritert nå. -GIDD!
Gjest gloria Skrevet 11. mai 2007 #18 Skrevet 11. mai 2007 Saftoss: Hadde jeg vært dama di, hadde jeg kasta deg på dør. Vi lever vel for pokker ikke i et bigamisk samfunn! Vil du kreve respekt eller forståelse fra dama di foreslår jeg at du holder deg til henne, evt. dumper henne og fortsetter med galskapen din. Forståelse får du nok i alle fall ikke fra meg, og mest sannsynligvis ikke heller fra noen av de andre brukerene på Kvinneguiden! Snakk om å være egoistisk!!!!!!
Gjest vimselot Skrevet 11. mai 2007 #19 Skrevet 11. mai 2007 Jeg er iritert fordi jeg sov litt, og drømte at det var han fra Bergen, og han har en datter og hadde en dame for to år tilbage.Vi lå aldri sammen... Også ringer han meg ikke...
Tabris Skrevet 11. mai 2007 #20 Skrevet 11. mai 2007 Jeg ble irritert over at mennesker i Norge er så rike og bortskjemte at vi bruker tid og energi på å irritere oss over småting og bagateller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå