Branna Skrevet 12. mai 2007 #21 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har valgt min aller beste venninne. Jeg har riktignok bare kjent henne i snart tre år, men hun er en langt bedre venninne enn noen av de venninnene jeg hadde fra barne-og ungdomsskolen. Vi kan snakke sammen om alt, og har de samme interessene og den samme humoren. Pluss at hun virkelig interesserer seg for bryllupet mitt, noe de andre ikke ville gjort i den grad.
Knøttet Skrevet 12. mai 2007 #22 Skrevet 12. mai 2007 min aller beste venninne, som jeg har kjent siden jeg var to år ... Har ikke hatt like god kontakt hele tiden da, siden hun en lang stund bodde i en by mange timer unna meg, men vi har alltid holdt kontakten, og nå har vi kjempegod kontakt, og kan snakke om alt og ingenting :-D
jenta27 Skrevet 13. mai 2007 #23 Skrevet 13. mai 2007 Jeg har valgt en god barndomsvenninne. Har ikke hatt like god kontakt de siste årene pga at hun har bodd vekke fra hjembyen. Hun flyttet forøvrig hjem for 1 år siden, så kontakten er nå økende! Vi kan prate om alt, og jeg vet at hun alltid vil være der for meg! Hun ble bare sååå glad da jeg spurte henne om hun ville være forlover!
trønderrock Skrevet 14. mai 2007 #24 Skrevet 14. mai 2007 Jeg har valgt min søster, men hun vet det bare ikke enda Hun har nok en mistanke. Jeg sa for flere år siden at jeg skulle ha henne som forlover den dagen jeg skulle gifte meg, og hun ahdde vist nevnt det for mamma, at hun håpet jeg fortsatt ville det Synd hun bor så langt unna nå... Men det går vel bra likevel
Sympatia Skrevet 17. mai 2007 #25 Skrevet 17. mai 2007 Jeg skal på en måte ha to forlovere. Jeg klarte ikke å velge, begge er barndomsvenninner der ene har kjent meg i 21 år, dvs siden jeg var tre år og alltid vært den som har stått ved min side i oppveksten. Hun andre har jeg kjent siden barnehagen, men har vært svært nære venninner i 10 år. Hun som har kjent meg lengst sa hun trengte ikke å være kirke forlover, hun sa hun kunne bare være utdrikningslag forlover. Og det passet bra for hun andre!
Gjest CharlotteYork Skrevet 17. mai 2007 #26 Skrevet 17. mai 2007 Jeg hadde min barndomsvenninne som jeg har kjent siden 1. klasse på barneskolen Jeg var også hennes
Betsy Skrevet 18. mai 2007 #27 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Søster! Også en barndomsvenninne som "assisterende forlover" (også venninne av søster). Endret 18. mai 2007 av Betsy
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. mai 2007 #28 Skrevet 18. mai 2007 Har valgt en god venninne som jeg ble kjent med på videregående. Valget stod mellom henne og en studievenninne.
Bente:) Skrevet 18. mai 2007 #29 Skrevet 18. mai 2007 Min forlover møtte jeg da vi gikk på sykepleier-utdannelsen for 10 år siden. Har holdt sammen i tykt og tynt siden da!
Ray Skrevet 19. mai 2007 #30 Skrevet 19. mai 2007 Jeg har valgt ei som jeg har jobba sammen med i 12 år og vi har blitt kjempe gode venninner på disse årene. Det er hun som kjenner meg best og som jeg har mest kontakt med. Vi er veldig like...
linky Skrevet 19. mai 2007 #31 Skrevet 19. mai 2007 Jeg hadde min barndomsvenninne som jeg har kjent fra barneskolen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå