Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har du valgt som forlover?

-Er det barndomsvenninnen du har kjent hele livet og fortsatt har kontakt med.

-Barndomsvenninnen du ikke har sett de siste 15 årene.

-Studievenninne som har kjent deg de siste 5 - 10 årene.

-Venninne som har kjent deg de siste ca 2 årene.

-Kollega som er blitt god venninne.

-God kollega som du egentlig ikke har så mye med å gjøre på fritiden.

-søster/søskenbarn/svigerinne.

-mor.

-tante.

Er det sånn at du har så mange venninner at det er vanskelig å bestemme seg kun for én, eller er det slik at du egentlig ikke har så mange venninner og dermed synes det er vanskelig å finne en forlover?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Jeg hadde min søster, da jeg syntes det ble for vanskelig å velge. Dessuten danket hun jo ut alle på både lengden hun har kjent meg og hvor sikker jeg er på å ha henne i livet mitt fremover.. ;)

Skrevet

Lillebroren min (og min samboer har valgt sin lillebror også).

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg valgte min venninne som jeg første gang ble litt kjent med da jeg var 11-12 år, men ikke hadde noe kontakt med fra da til vi begynte på videregående. Da ble vi bestevenninner og hang sammen som erteris, og hun har altså vært min beste venninne de siste 8-9 årene, selv om vi har bodd veldig langt fra hverandre etter at vi begynte å studere.

For meg var det helt opplagt at det måtte bli henne, hadde to bestevenninner jeg var sammen med stort sett hele barne- og ungdomsskolen, men siden jeg bare har sporadisk kontakt med dem ville det blitt rart å skulle ha en av dem som forlover.

Skrevet

Bestevenninna mi som jeg har kjent siden jeg var 7 år.. Vi har vært som søstre hele livet.. Har minst like god kontakt enda, tro det eller ei :) Er nå i midten av 20-årene.. Enda driver vi å overnatter hos hverandre, selv om vi bor nærme og jeg snart er gift..hehe. Tror sambo føler seg litt tilsidesatt av og til :sjarmor:

Har også en god venninne jeg har hatt i ca 10 år, siden jeg var 15-16.. gruet meg litt for å fortelle henne at hun ikke blir valgt som forlover, men tror hun forstod. Har jo tross alt kjent hun andre i nærmere 20 år..

Skrevet

en virkelig god vennine somjeg har kjent i 6 år

Skrevet

Jeg valgte barndomsvenninnen min. Det var egentlig ikke noe særlig spørsmål om hvem jeg skulle velge. Hun er bestevenninnen min, og ingen andre kunne vært aktuelle.

Er det virkelig noen som velger mor som forlover?

Skrevet

Valgte en av mine beste venninner jeg har kjent i akkurat 10 år.

Synes det var vanskelig å velge mellom henne og barndomsvenninnen som er som min søster.. :forvirret: Men valget falt på henne fordi hun rett og slett alltid stiller opp, og siden vårt vennskap har blitt sterkere og vokst mer (enn noen andre relasjoner jeg har med noen venninner), etter at jeg flyttet fra hjembyen.

:tommel:

Skrevet

Jag hade min mor som förlover, och min man hade sin.

Men så gifte vi oss på Tingsretten, och det var bara våra mödrar närvarande som vittnen. Bröllopsgästerna tog emot oss vid "festplatsen" när vi kom med båt efter vigseln.

Skrevet

JEg hadde venninnen min som jeg hadde kjent i 8 år.

Gjest HeidiO
Skrevet

Jeg har valgt min søster. Hun er også en av mine beste venner, så da falt valget naturlig på henne :)

Skrevet

Jeg skal ha min barndomsvenninne. Vi har en utrolig god kontakt nå- selv om vi ikke bor på samme sted lenger. Synes det er så godt med sånne venner som man ikke trenger springe ned dørene til, men som likevel er så nær når man møtes eller ringer til hverandre. I en travel hverdag er det så lett å "glemme" å ta kontakt ofte, men når vi prates kan vi prate om alt.

Skrevet

Jeg valgte hun som har vært min beste veninne siden videregående. Det ble bestemt allerede da at vi skulle være forlovere for hverandre. Senere viste det seg at jeg skulle bli gift med broren hennes! Kjempemorsomt å ha sin egen besteveninne som svigerinne!

Skrevet

Jeg valgte min beste veninne, som jeg ble kjent med på ungdomsskolen. Vi har hatt både oppturer og nedturer, men det tåler et godt vennskap!!

Dessuten har vi et sånt vennskap som en ikke merker om en ikke har sett hverandre på en stund....når vi møtes er det som om vi så hverabdre i går :klem:

Skrevet

Jeg valgte min gode venninne som har vært min venn siden vi var 14 år.

Valget har faktisk vært vanskelig da jeg hadde tre gode venninner valget stod imellom.Alle er venninner helt fra barndommen.

Det har vært veldig vanskelig for den ene som ikke ble valgt,hun ble ufattelig lei seg og skuffet.Dette var veldig trist for meg, for jeg måtte jo velge en av dem :tristbla:

Sikkert et luksusproblem men dog :tristbla:

Skrevet

Min lillesøster=) Enkelt valg.

Skrevet

Jeg skal ha søsteren min. Det er ho som kjenner meg best, og jeg hadde ikke klart å velge mellom venninnene. Dessuten kjenner ho forloveden min best også.

Gjest prestekrage
Skrevet

Sniker meg inn i bryllupsforumet (i håp om at det engang blir jeg (må bare finne mannen først....)...

Skulle egentlig ha giftet meg i 05- og mener fortsatt det samme som da:

Jeg hadde uten tvil valg min aller beste venninne. Vi har kjent hverandre i (wooops) snart 22 år (startet 1.klasse sammen) og blir bare (utrolig nok) enda bedre kjent for hver uke som går....

Er vel ingen som kjenner meg så godt som henne (bortsett fra mamma- men (så like som vi er) kommer ville hun bare snufset seg gjennom hele bryllupet) - litt skumelt da- for hun kjenner også ALLE tabbene mine....

Skrevet

Har valgt ei venninne som jeg har kjent i ti år. Vi har kontakt nesten daglig, og det er hun som kjenner meg aller best. :tommel:

Skrevet

Jeg skal faktiskt ha to forlovere. mine to beste venninner gjennom de siste 8 årene. jeg forsto på folkeregisteret der jeg hentet papirene jeg skulle fylle ut at det gikk helt fint å ha to forlovere på min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...