Chelsea Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hvor får jeg kjøpt et pent og ikke altfor stort hjørnebord for PC? Det skal være i hvitt eller bjørkefarget og ikke ha hyller over, men evt. med en hylle under. Har vært inne på nettsiden til mange møbelforretninger men synes at jeg ikke finner noe som ikke er enten monsterstort eller da veldig lite og skranglete. Har noen sett noe sånn jeg er ute etter?
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Vi har ett fra Jysk, men det er hverken hvitt eller bjørkefarget. Vårt er bøkefarget.
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 Jeg vil også ha et hjørnebord på mitt lille kontor. Har lett overalt men ikke funnet.
lillesky Skrevet 28. mai 2007 #5 Skrevet 28. mai 2007 Har du sjekket Skeidar? Synes jeg har sett hjørnebord "over alt". Event. brukt på finn.no?
kallamilla Skrevet 28. mai 2007 #6 Skrevet 28. mai 2007 Sjekk www.tvilum-scanbirk.dk Og viss du finner noe kan du kjøpe det i mannen min sitt kontormøbelfirma....
Grønt blad Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Kanskje IKEA har noe? Endret 29. mai 2007 av Grønt blad
Noldus Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Vi har kjøpt et kjempe greit hjørne pc bord fra IKEA. Er kjempe fornøyde med det. Dette har hyller over også, men er helt sikker på at de hadde uten også! Om du skulle være uheldig å falle for et med hyller oppå, så kan de vanligvis settes samen uten de hyllene. Taper litt penger da, men tror alikevell ikke det skal bli så dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå