Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Etter å vært noen turer i Sør-Afrika har jeg smakt på noen av ciderene som de tilbyr...merker som Hunters, Reds, Sahvanna(?) er alle cidermerker som lager gode og tørre cidere. De ciderene som jeg har smakt i Norge har vært langt søtere enn de jeg har smakt i Sør-Afrika. Er det noen som anbefale en tørr cidere som er tilgjengelig på vinmonopolet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har i hvert fall to engelske sidere på polet, som er langt bedre enn det søte skvipet som går for "sider" her i landet. Strongbow og Sheppy's. Sistnevnte er min favoritt, men Strongbow er også god. :)

Skrevet

Meny og Centra har også engelsk sider (altså ikke sukkerskvip). Husker jeg hva den heter? Neeeeida. :roll: Men den skulle være ganske enkel å skille ut fra de andre ciderne i butikken. Anbefaler allikevel Strongbow fra polet - den er bedre.

Skrevet

Hei

Joda, jeg er i Bangkok men jeg har med min faste reisevenn...Bjarne5 (min bærbare) ;) Jeg kommer snart med en liten stemningsrapport herfra.

Takk for anbefalingene om Strongbow og Sheppy's. Jeg skal prøve dem når jeg får anledning. Akkuratt nå går det på Chang og Singha øl :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...