Amalie_85 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg syns det høres ut som en flott ide. Og det kan være noe de finner spennende og ikke kanskje hadde kommet på selv.
Gjest lazuli Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg syns ideen din høres flott ut. Forøvrig må jeg si jeg ble forbauset over at de ønsker seg penger. Vet det er ganske vanlig å ønske seg penger av foreldrene som ofte gir ganske store gaver, men ikke av andre gjester. Vel...kanskje det er jeg som er helt på jordet.....
*Emma* Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Jeg vil ikke gi penger...syns det er kjedelig. Vi hadde selv få ønsker, men hadde også sagt vi ønsket gavekort i diverse butikker..feks Skeidar og Byggmakker Kokkekurs etc er kanskje litt risky om du ikke vet de er interesserte i sånt....men jeg hadde ikke hatt noeproblem m å bare finne en gave heller. Selvom den eventuelt ikke faller i smak kan man bytte.
090607 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Vi har selv skrevet på våre bryllupssider at vi ønsker oss en slant i reisekassa, opplevelser eller reisegavekort. Det er en fin ting å gi!
Daria Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Et ønske er jo nettopp et -et ønske, ikke en bestilling. Vil du gi noe annet, så gjør det -synes forslagene dine var gode Jeg liker ikke å gi penger og hadde nok funnet på noe annet selv om det var det eneste som ble opgitt som ønske. Man blir da ikke fornærmet over en gave selv om man ikke spesifikt har sagt at man ønsket seg akkurat det?
Arkana Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Jeg gir ikke penger, selv om det er eneste ønske, så enkelt er det faktisk.
Gjest lillelou Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Jeg syns det er greit å gi penger når det er spesifisert at det går til for eksempel bryllupsreise, men hvis brudeparet ikke spesifiserer,eller sier at pengene skal betale for bryllupsfesten, så gjør jeg ikke det.Er ikke interessert i å være med å betale strømregningen til brudeparet,bare for å sette det litt på spissen.
Furstina Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Jag gillar inte heller att ge bara pengar. Men jag vill ge något som brudparet kommer ha glädje av och uppskatta. En upplevelse låter väl bra? Ett gavekort på en flott restaurang tycker jag är en mycket fin gåva
Annie Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Jeg syns ideen din høres flott ut. Forøvrig må jeg si jeg ble forbauset over at de ønsker seg penger. Vet det er ganske vanlig å ønske seg penger av foreldrene som ofte gir ganske store gaver, men ikke av andre gjester. Vel...kanskje det er jeg som er helt på jordet..... ← Helt enig med deg!
Amadea Skrevet 11. mai 2007 #11 Skrevet 11. mai 2007 Hva med å kjöpe en liten ting og så gi en peng ved siden av? Småting man kan kjöpe er f.eks telysestaker, liten bolle til godis etc.
Kosemose Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2007 (endret) T Endret 1. mai 2008 av Kosemose
Gjest Tabby Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 Vi fikk gavekort på restaurant da vi giftet oss. Hadde ikke tenkt på at det gikk an engang jeg. Så det forslaget støtter jeg helhjertet. Jeg og mannen koste oss masse den kvelden vi brukte det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå