Rexina Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har alvekort som jeg er veldig fornøyd med, men nå vil jeg kjøpe meg englekort også. De virker veldig lette å spå med, men jeg klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg vil ha. De er så vakre alle sammen. Hvilke englekortstokk har du, og er du fornøyd med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barkhel Skrevet 13. mai 2007 #2 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei. Jeg har brukt Gudinne veileding. Er veldig fornøyd med disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barkhel Skrevet 13. mai 2007 #3 Del Skrevet 13. mai 2007 Hei. Jeg har brukt Gudinne veileding. Er veldig fornøyd med disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aïda Bluebell Skrevet 26. mai 2007 #4 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har archangel oracle cards av Doreen Virtue, og er veldig fornøyd med disse. Vet de selger de hos Den lille Arkana i Oslo hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpilen Skrevet 28. mai 2007 #5 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har, "Messages from Your Angels" av Doreen Virtue. Jeg er veldig fornøyd med disse. Fine bilder og nå kan man også få kjøpt de med norsk tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå