Gjest Bodillen Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Er det greit å komme seg fra P1, P2, P3 og P4 til terminalen? Hvor ofte går bussene? Har forstått det sånn at det er gangavstand fra et par av disse P-plassene, hvilke? Hvor lang tid tar det å gå? Mye bagasje og en trøtt 5-åring skal fra P-plass til terminal klokka halv fem om morgenen...
Pasha Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 er vel p4 som ikke er gangavstand i fra trur jeg (eller var det p5).. i allefall jo høyere tall hvor lengre vekk ligger de
Arkana Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Det er ganske greit i grunnen, husker ikke hvor ofte bussene går dessverre. Gangavstand er nå uansett et relativt begrep. P11 skal ligge i gangavstand, men jeg synes det var ganske langt å gå, spesielt når det var grytidlig og kaldt ute, der står vi ikke igjen. Jeg betaler heller litt mer og parkerer på P0 eller P1.
Donpedro Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Mener å huske at matebussene kom rimelig ofte. Står det ikke på osl sine sider?
Gjest Frysepulver Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Hvorfor ber du ikke din yngste bror kjøre dere? Han kjøpte jo Mercedesen til mamma i fjor, og den er seksseter samt har god bagasjeplass... Plass til dere fem + han som sjåfør
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Det går greit å gå fra alle untatt p4, men det er ofte raskere å vente på bussen ennå gå på de fleste (med unntak av p0 og p11 eller hva de nå heter de parkeringshusene). Vi bruker konsekvent P4. Ingen grunn til å betale flere hundrelapper ekstra for at bussturen til terminalen skal ta to minutter mindre Så jeg mener det er en avveining mellom å parkere i parkeringshus og bare kunne gå ut eller å parkere på P4 og belage seg på å vente inn til et kvarters tid på bussen (jeg har aldri måttet vente så lenge, men i teorien tror jeg det kan skje). P2 og P3 ser jeg ikke helt poenget med da det er litt langt å gå med barn og bagasje og bussen jo ikke går oftere dit enn til P4. En "kort" oppsummering av en vaniljesaus syn på saken.. God tur!
Gjest Kira Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Vi gjør det sånn at mannen setter av oss ved terminalen, og så parkerer han bilen mens vi stiller oss i innsjekkingskø. Den er jo så lang at ha hadde rukket flere ganger frem og tilbake til P4 eller P3 Det går veldig greit
Leone Skrevet 17. mai 2007 #8 Skrevet 17. mai 2007 Parkerer på P4 de gangene vi har vært ute å reist. 350kr for 1 uke. Har aldri ventet lenger enn 5 min på bussen. Enig med de andre om at det er bedre å parkere der enn på P1 feks, hvis man allikevel vil ta bussen og ikke gå. P 5 er bare åpen i høysesongen tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Mener bussen går hvert 15de minutt minimum. Ved "rush" går de oftere. Jeg parkerer alltid på P2, fordi jeg liker gåavstanden, men gidder ikke å betale så mye som man må på P1 og P0. Spesielt dersom jeg skal komme hjem på en søndag; da er det alltid fullstendig kaos av folk som venter på parkerings-bussen, overfylt inni bussen, ikke plass til bagasjen og masse sinte mennesker som er på vei hjem fra ferie og ikke vil. Da er det veldig deilig å slippe den kampen, og bare ta med bagasjen og gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå