Gå til innhold

Tips til innkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Om en uke reiser jeg til New York på ferie. Reiser ikke dit for å handle inn noe som helst til bryllupet egentlig, men lurte på om det var noe jeg burde kjøpe med meg når jeg først var der?

Jeg skal ihvertfall se på slør selv om jeg tviler på om det er så mye billigere i Manhatten enn i Norge og kanksje noen smykker.

Hvor burde jeg gå? Hva burde jeg kikke etter som ikke er så lett tilgjengelig / billig i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Jeg var der i januar, og hamstret masse bryllupsblader :ler:

I ettertid har jeg funnet mange flotte kjoler som selges i USA, men ikke Norge. Så hvis du ikke har funnet kjole bør du se deg om der.

Manhattan har også maaaange bra skobutikker, og butikker med tilbehør (spenner, tiara, veske osv.) Så var jeg deg ville jeg sett etter sko. Ikke begrens deg til brudesko. Det finnes mange fine "vanlige" hvite pensko. Litt vanskelig å gi deg adresse, for jeg husker ikke noen :sur: Men "downtown" er det mye bra, så bare gå rundt og kikk.

Denne butikken har mange fine invitasjoner, småesker og annet stæsj.

Og når du er sulten etter all shoppingen du spise på chipotle. Nyyyyyyydelig mat. Anbefaler fajita burrito med marinert kylling og frisk tomatsalsa :sikle:

Ligger i samme bygning som Empire State Building, men på høyre side av bygningen når du står med nesa mot hovedinngangen. Hvis du skjønner....

Mulig dette ikke hjalp i det hele tatt. Ikke mange konkrete forslag her, men kjøp en reiseguide og gjør research på nettet før du drar. Ikke mye spennende i 5th avenue. Blir veldig dyrt. Som sagt, dra sørover på øya. Der er det fint, og mange butikker i ulike prisklasser.

Endret av rsa
Skrevet

Sko!!

Kjøper du med et par til meg også.. ? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...