Gjest Tanita Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Fikk dere dvd'en Breakfast at Tiffany's med bladet? Det sto inne i bladet at i denne utgaven var den med, men jeg fikk ikke med noen film... Er det slik med alle ekstra-tingene som er med i ELLE, at abonnenter ikke får de?
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor får ikke vi abonnenter, som faktisk bruker penger fast på bladene deres, de samme fordelene som ikke-abonnenter får? Hvor urettferdig er ikke det... Da jeg abonnerte på andre magasiner, fikk jeg alltid med de ekstra-tingene som var med i bladet. Begynner å mislike redaktøren der mer og mer...
Rosenrød Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Det stod inne i bladet at de 1000 første abonnentene som ringte eller sendte sms (husker ikke), fikk dvden tilsendt. Jeg synes også det er idiotisk at ikke alle vi som abonnerer får den.
Rosenrød Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Husker ikke, har ikke bladet her... Men jeg vet at det stod et eller annet sted.
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Jeg fant det og sendte en sms og fikk en automatisk-sms tilbake om at dvd-en skal sendes i posten, men jeg tror det ikke før den ligger i postkassa.
Gjest Blanca Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 Jeg fant det og sendte en sms og fikk en automatisk-sms tilbake om at dvd-en skal sendes i posten, men jeg tror det ikke før den ligger i postkassa. ← Jeg sendte sms dagen da jeg fikk bladet, men har ikke fått noen cd enda. Jeg spurte en gang kundeservice hvorfor ikke vi abonnenter fikk slike gaver (det gjaldt en tunika i fjor). Svaret var at vi allerede hadde så mange fordeler, billigere blad og fornyelsesgaver . Enig i at det er litt snodig at vi som er trofaste lesere ikke får...
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Ja, det husker jeg også! Jeg hadde gått og gledet meg til å få den tunikaen... Og de smågavene vi får ved fornyelse av abonnentet er ikke særlig å skryte av. Et kjempestygt svart telt av en regn-cepe som INGEN kan bruke - den gikk rett i søpla. Og så to gjennomsiktige skoesker ved ELLE interiør tror jeg. Men de er mye mindre verdt enn alle de smågavene ikke-abonnentene får tilsammen.
Gjest Shayla Skrevet 13. mai 2007 #10 Skrevet 13. mai 2007 Jeg syns også at vi abbonenter burde fått fler fordeler av å være medlem, ikke slik at vi sparer en formue på å få bladet rett i posten. Noe av moroa med å kjøpe blader er jo å få overraskesler i ny og ne .... Dårlig av ELLE!
Gjest hufse-tufsa Skrevet 13. mai 2007 #11 Skrevet 13. mai 2007 slutt å abonner da vel. det gjorde jeg etter at redaksjonen besvarte et leserinnlegg på en usaklig måte.
Gjest Tanita Skrevet 13. mai 2007 #12 Skrevet 13. mai 2007 Og så har de begynt å skrive på nynorsk også! Helt plutselig så skriver de på nynorsk. Det ødelegger mye syns jeg. Begynner å vurdere om jeg skal fortsette abonnementet.
Shoegal Skrevet 14. mai 2007 #13 Skrevet 14. mai 2007 Og så har de begynt å skrive på nynorsk også! Helt plutselig så skriver de på nynorsk. Det ødelegger mye syns jeg. Begynner å vurdere om jeg skal fortsette abonnementet. ← Det kan vel hende at journalisten har nynorsk som sitt hovedmål...? Ellers er jeg helt enig i hele debatten. Det er de trofaste som burde premieres, men det skjer dessverre sjelden...
Gjest Shayla Skrevet 14. mai 2007 #14 Skrevet 14. mai 2007 Jeg syns også at artikkelen som de skriver på nynorsk er irriterende,men skjønner at dette trolig er morsmålet til journalisten.. Men det ødelegger hele greia! Hmm kanskje jeg bytter til det nye, går for det samme bladet så...
Gjest Leiababe Skrevet 14. mai 2007 #15 Skrevet 14. mai 2007 Jeg er ikke abonnent, men synes det er helt idiotisk at bare de som kjøper bladet i løssalg skal få dvd'en. Burde jo være omvendt.. Teit av ELLE.. Og den artikkelen orket jeg ikke lese. Orker ikke lese nynorsk. Sikkert teit av meg å si, siden mange har dette som morsmål. Men jeg er ingen fan, ei heller av nynorsk i skolen
Gjest Opa Skrevet 14. mai 2007 #16 Skrevet 14. mai 2007 Den journalisten har vel NORSK som morsmål, men nynorsk som hovedmål
Gjest Vampyra Skrevet 21. mai 2007 #17 Skrevet 21. mai 2007 Jeg reagerte mer på alle skrivefeilene i artikkelen hennes jeg! Hvis man har nynorsk som skriftspråk bør man da i det minste klare gramatikken! Jeg kommer ikke til å lese de artiklene på nynorsk fremover...
Gjest Tanita Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 Jeg kommer heller ikke til å lese de artiklene på nynorsk. Dessuten så det ut til at den artikkelen skrevet på nynorsk var oversatt fra et annet ELLE-blad som er på engelsk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå