Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg tar to spiseskjeer av denne oljen hver dag, for å få finere hud, kan dette være nok til å føre til vektøkning? Er ellers svært fokusert på sunt kosthold.

Har ikke overskudd til å trene noe særlig nå, pga depresjon, men går turer hver dag. Noen som har merket særlig vektøkning etter at de begynte å ta oljen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og, hjelper denne på huden egentlig? Med tanke på litt uren hud?

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Det er jo hva du totalt får i deg som betyr noe her.

Gjest miobell
Skrevet

Som det sies i forige innlegg: det er totalinntak i løpet av dagen som betyr noe.

Når det gjelder Udo's Choice:

Udo`s Choise inneholder ferskpressede oljer fra hele 9 typer økologiske plantefrø, og dekker kroppens totale behov for fettsyrene Omega 3 , 6 og 9. Smører huden og leddene, nærer hjernen og hormonproduserende kjertler, styrker hjertet, kretsløp og indre organer.

Å få i seg disse viktige fettsyrene (og i tilllegg drikke godt med vann) vil kunne gi en positiv effekt på huden din. Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men husk at uren hud gjerne er hormonelt betinget også. Altså, noe en vokser av seg, eller som kan komme av enkelte hormonforstyrrende medisiner. Stress ( psykisk som fysisk) kan også ha en innvirkning.. finnes jo mange grunner.

Jeg har jobbet endel som kostholdsveileder, og har faktisk i mange tilfeller anbefalt Udos Choise til personer som skal sette igang med et slanke og/eller treningsopplegg. Å ta et godt fettsyre tilskudd i tillegg til det elles optimale kostholdet, virker faktisk bare gunstig.

Så fortsett med oljen! Den har du bare godt av kjære deg :)

Skrevet

Ja, jeg vet det med totalinntak osv.. Men sliter litt med spiseforstyrrelser, og er på bedringens veg. Og prøver å venne meg av med kaloritelling osv.. Var bare derfor jeg lurte. Hvor mye det kan ha å si for vekten, dersom man er ung og spiser normalt sunt..

:sjenert:

Skrevet
Hvor mye det kan ha å si for vekten, dersom man er ung og spiser normalt sunt..

Jeg vil påstå at det har ingenting/mikroskopisk å si for vekten. Har ikke lagt på meg av det selv.

Gjest miobell
Skrevet

ang vekten : som alt sagt, Udos Choise inntak, normal dagsdose, vil ikke ha noen negativ effekt på vekten kjære deg.

Du får i deg de essensielle fettsyrene du trenger noe som gjør godt for hele deg. Hår, hud, psyksik, indre, fysisk osv. Bare positivt her.

Har jobbet endel med kostveiledning og Udos Choise anbefalte jeg både til folk på slankeren og folk som ønsket et optimalt kosthold i forhold til sterk fysisk aktivitet. Fikk en følelse av at du kanskje slet noe med spiseforstyrrelser. Jeg var der selv for mange mange år siden, men husker svært godt hvordan det hele var. Godt å høre du jobber deg ut av det! :)

Forstår du kanskje er skeptisk til å skulle innta fett (udos choise), men husk : "fett er ikke bare fett" , der er ulike typer, noe er gunstig og annet ugunstig og akkurat Udos Choice kan du innta med den beste samvittighet kjære deg. Bare kjempebra for hele deg!

:klem:

Skrevet
:klem: Tusen takk for fine innlegg! Da prøver jeg sakte men sikkert med Udo's..
Skrevet

Omega-3 hjelper også mye mot depresjon :-P

Det finnes billigere løsninger enn Udo's Choice også. Jeg tar tran, bruker en god matolje og spiser endel makrell i tomat og laks.

Gjest Blondie65
Skrevet

For ikke å snakke om hva godt gammeldags vann i nok mengder gjør med både hud og vektproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...