Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trude.lutt
Skrevet

Den datt ned i postkassa i dag, og det er så mye fint! Jeg kommer til å sprenge kredittgrensen min, skal bestille nå og få masse fine klær i august. Mye i lilla som er min favoritt og mange tunikaer som også er en favoritt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordfarger! Masse fint! :tommel: HM :rødme:

Skrevet

Har dere forhåndsbestilt katalogen? ...jeg vil også ha! :grine:

Skrevet

Nooo. altfor mye fint:( Det kommer ikke til å være plass til pakka mi på posthuset når den tid kommer.. får bare håpe kvaliteten på klæra er bedra:(

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

:hoppe: Håper den har havnet i min postkasse i dag også! Bra jeg snart er ferdig på jobb. Da skal jeg løpe hjemover :ler:

stakkars lommeboka mi...

Skrevet

Jeg fikk min igår og det var utrolig mye fint i den :-D Spesielt for meg som elsker tunikaer og kjoler i den stilen!! Veldig positivt overrasket!

Kommer helt sikkert til å bestille en god del, jeg også :Nikke:

Og ifjor fant jeg vel omtrent ingenting fint i høstkatalogen

Felicific: Dette er høstens forhåndskatalog som H&M tilbyr til det de kaller "utvalgte kunder". Vi som har fått den nå har fått tilbud om den enten på mail eller per post, som vi måtte svare på hvis vi ville ha den. Den ordinære høstkatalogen bruker vel å komme i juli. Så hvis du ikke har fått tilbudet og takket ja til det, så må du nok dessverre vente...

Gjest trude.lutt
Skrevet

Ja, da har jeg bestilt! Og det kom på over 5000,- kr. :overrasket: Gulp! Kommer vel til å slette endel.........og jeg hard på å sende tilbake det jeg ikke er 100%fornøyd med. Har lært meg det.......

Skrevet

Jeg ble skuffa jeg.. syns det var veldig mye kjedelig... var kanskje 3 interessante ting i hele katalogen

men men ;)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)
Dette er høstens forhåndskatalog som H&M tilbyr til det de kaller "utvalgte kunder". Vi som har fått den nå har fått tilbud om den enten på mail eller per post, som vi måtte svare på hvis vi ville ha den. Den ordinære høstkatalogen bruker vel å komme i juli. Så hvis du ikke har fått tilbudet og takket ja til det, så må du nok dessverre vente...

Jeg fikk mail på mandag om at den "i disse dager" dumper ned i postkassen min. Er jeg da en av de utvalgte..? Stod ikke noe om at jeg måtte svare på om jeg ville ha den eller ikke.. :sjenert:

..og den lå ikke i postkassa mi når jeg kom hjem i kveld

Endret av Frk. Grønn
Skrevet

Fant veldig mye fint jeg kunne tenkt meg i høstkatalogen. Kan bli dyrt dette... :sjenert:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg fant et par ting, og har bestilt for en tusenlapp. Det var mer som var interessant, men ikke så interessant som det jeg har bestilt ;)

Gleder meg til klærne kommer i august :)

Flere som har tatt en kikk i katalogen nå?

Skrevet

Fant kjempe mange fine basic topper og tunicaer. Men etterhvert når jeg så igjennom detaljene var nesten alle i akryl!

Så blir vel ikke noe stor handlig fra katalogen alikevel. :sur:

Skrevet

Jeg har ikke svart på at jeg ville ha den. Kan ikke huske å ha fått noe fårhondsvarsel om at den ville komme heller.

Reagerte med litt sånn der "HØSTKATALOGEN????" når den dumpa ned i postkassa, jeg satt jo et par dager før med sommerkatalogen og lette etter en bikini (uten å finne, men fant i elloskatalogen... jeg skal nemlig ha en som kan brukes stroppeløs, og da nytter det ikke med disse knyte/trekantbh'ene.. Jeg SKAL ikkeha hvite streker etter stroppene til bryllupet, nemlig!)

Men veldig kjekt å være "utvalgt", og jeg finner nok noe å bestille der ja... Satt akkurat og bladde i den. Selv om tunika ikke er "meg", og heller ikke brunfarger er det, så var der mye annet jeg liker :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg har ikke fått den. Finner ikke noe høst-ting på hjemmesiden heller.

jaja, får pent vente da.. :)

Skrevet

Jeg har ikke fått katalogen min enda :( Har forhåndsbestilt. Men har sett noen av plaggene, og noe likte jeg veldig godt!

Skrevet

Har ikke fått den enda jeg :(

Hva er koden til gratis cardigan og tee? Hvordan ser de ut egentlig?

+ kan noen poste art.nr. til basic tank, tee og longsleeve fra l.o.g.g.? :):sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...