Gå til innhold

utdrikningslag


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest jossa

hei

jeg har fått den store ære å være forlover til en venninne :D

Og skal selvsagt arrangere utdrikkingslag. Det vil finne sted i Oslo i løpet av mai. Jeg vil at det skal være et hyggelig lag for alle, og ikke ut-dritningslag. Har tenkt litt på velvære ting eller at vi gjør noe kreativt sammen. Ønsker litt tips til hyggelige ting å gjøre, som kan gjøre dagen spesiell. Pris er og en faktor, og for at flest mulig av venninnne skal få være med vil prisen pr pers ligge +/- 500.

Er det noen som har vært i vellykkede utdrikkingslag?

jeg blir kjempeglad for tips :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leide Bislet Bad for 2 timer. Da kunne vi disponere hele badet fritt helt anlene. Vi hadde champagne, boblebad, dambad, vann-aerobic og hårkur m.m Det var kjempesuksess og bruden var superfornøyd. Vi dro også hjem tile en av jentene hvor vi fortsatte festen med mat og litt leker og gaver. Før dette hadde vi lagd ett rebusløp hvor bruden for hver post møtte en ny deltager og mått gjøre et lite stunt (veldig uskyldig) og hun var ikke utkledd. Vi hadde bare lagd et skilt hvor det stod " Det er MIN dag i dag". Vi var også på East og spiste lunsj med langbord, blomster, god vin og god steming. Hele dagen var veldig i stil med hva bruden liker og hun fikk utfordringer underveis hele tiden som passet for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...