Gå til innhold

morgengave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har egentlig bestemt at vi ikke skulle gi hverandre morgengaver. Vi driver å pusser opp huset og bruker jo ganske mye penger på bryllupet fra før... Men når jeg skulle hente brudekjolen min i dag så så jeg kjempefine mansjettknapper. Så jeg kjøpte de, men kommer til å gi de til han på bryllupsdagen. Så da er det jo egentlig ikke morgengave. Hehe.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som kan fortelle meg om det er noen i drammen/lier/nedre eiker eller i området her som tar slike undertøysbilder?

Gjest Gjest
Skrevet

slet virkelig med å finne morgengave til mannen min, endte opp med lommeur som han fikk før bryllupet, slik at han kunne bruke det i bryllupet, det var veldig populært. men han er veldig glad i slike ting så da passet det, men jeg hadde virkelig problemer med å finne ut hva jeg skulle kjøpe, det er jo ikke så lett å være orginal, men samtidog kjøpe noe han har lyst på og som vil vare lenger enn 4 år.... så jeg valgt å ikke være veldig orginal, det får heller komme senere....

• 3 uker senere...
Skrevet
det er 1 måned og 20 dager til vi gifter oss, og jeg aner ikke hva jeg skal gi brudgommen!!! :forvirret:

Tenkte først å gi han en opplevelse- ta han med i en båt på piknik på en øy, men han som eide båten solgte den :grine:

Forloveden min er veldig glad i å ta bilder, elsker elektroniske duppeditter og er veeldig glad i biler, båter og alt sånt, og så er han utdannet i et kreativt yrke, en slags designer. Hva gir man en slik person?! Det må jo være noe jeg vet han kommer til å sette pris på, og som er personlig også ...

Jeg har kjøpt Drill .slipsnål og tinnkniv med mønster :juhu:

Gjest 3llie
Skrevet

Jeg ga min kjære Nintendo Wii med et spill i morgengave. Han ble veldig fornøyd :D

Skrevet
Har tenkt å gi dykkerlappen:)

Artig gave :fnise:

Skrevet

Under 3 uker til vårt bryllup, og jeg er helt på villspor når det gjelder å finne morgengave til ham!!! Ikke har jeg begynt på talen heller :overrasket:

Leste ett tips om å gi en "delgave" pr. mnd på bryllupsdatoen det første året. F.eks. en tur ut å spise, picnik i det grønne, kino, spa-aften, konsert. en helgetur på 1-års dagen..... Overrekker ham 12 konvolutter merket med datoer når de skal åpnes...Men da må jeg bruke hodet aktivt for å finne på så mange ting... Ikke sikker på om hodet mitt trenger mer å tenke på akkurat nå :fnise:

Skrevet
Under 3 uker til vårt bryllup, og jeg er helt på villspor når det gjelder å finne morgengave til ham!!! Ikke har jeg begynt på talen heller :overrasket:

Leste ett tips om å gi en "delgave" pr. mnd på bryllupsdatoen det første året. F.eks. en tur ut å spise, picnik i det grønne, kino, spa-aften, konsert. en helgetur på 1-års dagen..... Overrekker ham 12 konvolutter merket med datoer når de skal åpnes...Men da må jeg bruke hodet aktivt for å finne på så mange ting... Ikke sikker på om hodet mitt trenger mer å tenke på akkurat nå :fnise:

Hva kjøpe kniv oss gullsmeden?mange fine dær!

Skrevet

Vi endte opp med å ikke gi hverandre morgengave. Vi følte vi ikke hadde råd siden bryllupet ble såpass dyrt.

Skrevet

Jeg ga ett kokkekurs (vilt mat) for TO :sjenert:

Skrevet

Jeg er også på villspor.. Vil så gjerne finne på noe orginalt og kult.. D vet jeg han kommer til å gjøre :sjenert:

Men fantasien min er helt blank..

Ha alt kjøpt en hettejakke med personlig design, men kunne tenke meg noe mer.

Nå maser han hull i hodet mitt med at han ønsker seg et golf-start sett, så d blir nok d jeg går for :) . Er jo ikke så spennende når han så og si vet at d er d han får da,men.. Er jo noe han virkelig ønsker seg :)

Er d noen som har peiling på om d går an å få gravert inn på golfkølla?? Hadde jo vært moro å personliggjøre gaven..

Skrevet (endret)

Vi var enige om ikke å kjøpe morgengave til hverandre, noe vi heller ikke gjorde. Jeg ble likevel overrasket med en gave: et nydelig og svært verdifullt armbåndsur i gull som min manns mormor selv fikk i morgengave da hun giftet seg for over 70 år siden. Det var en nydelig, uventet og romantisk gave. :hjerte:

Endret av Arkana
Skrevet
Artig gave :fnise:

Tenkte jeg også. Noe han har for alltid og noe vi kan "bruke" sammen på bryllupsreisen året etter.

Skrevet

Ja, da ble d golfsett pluss den college jakka m personlig design :tommel:

Skal bare få gravert inn noe i en av golf køllene nå, så blir d bra :)

Skrevet
Jeg er en mann som lurer på hva jeg skal kjøpe til min forlovede i morgengave. Har dere noen lure tips. Er det bare gullsmeden som gjelder?

Hvis forloveden din er glad i smykker er nok gullsmeden ganske trygg.

Du kan jo fritte henne ut litt diskret om hva som er interessant, hva med sexy undertøy (snok i undertøyskuffen hennes etter størrelser), div. kurs, "hobbyting", en reise, bare fantasien og lommeboka setter grenser :) Se forøvrig sitatet under!

Den flotteste morgengaven jeg har sett er en benk som venninnen min fikk av mannen sin. Han hadde fåt gravert inn en plate som var festet på den med noen romantiske strofer. Dette skulle bli benken de skulle sitte på når de ble gammel! :rødme:

Det er det mest romantiske jeg har hørt! :rødme:

Skrevet
Jeg er en mann som lurer på hva jeg skal kjøpe til min forlovede i morgengave. Har dere noen lure tips. Er det bare gullsmeden som gjelder?

Noe man har for alltid, symbolsk verdi. Trenger ikke å komme fra gullsmeden. Jeg håper egentlig at jeg får dykkerlappen jeg også akkurat som jeg har tenkt å gi min mann. Da har vi noe vi kan drive med sammen og en dykkerlapp er jo for "alltid" :)

Men diamanter er jo alltid et sikkert kort...

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg ga ett kokkekurs (vilt mat) for TO :sjenert:

Åh, det var en kjempegod ide! Hadde nok absolutt falt i smak hos min kjære :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...