Gjest Chill Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har vokst meg skikkelig lange negler nå men de er ikke så hvite på negletuppen, fargen der er ganske ujevn. Eer det en slags hvit kajal eller noe som jeg farge inn hvit farge med under negletuppen slik at det ser flott ut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Ja, Cutex har en slik hvit penn som du kam "fargelegge" under neglene med. Husker ikke helt hva den koster, men det er i hvertfall under 100-lappen. Fåes kjøpt bl.a hos Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. mars 2003 #3 Del Skrevet 6. mars 2003 Går å støper negler jeg... Når de er lange så tar jeg fransk manikyr, syntes dette er kjempe fint og neglene holder så mye lenger og er vanskeligere å knekke Om du ikke vil dette så finnes det som Salt sier negleblyanter som du kan fargelegge under neglene med.. De får du kjøpt påVita eller hvilket som helst parfymeri tror jeg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super Skrevet 6. mars 2003 #4 Del Skrevet 6. mars 2003 Art Deco og Mavala har også sånne.. De koster omtrent 40,- Så de på "den billige" delen av Esthetique på Steen & Strøm i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå