Kitsune Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Jeg var tidligere en ihuga Dermalogica-fan, men prøvde Decleor og er utrolig fornøyd! Det gir huden min mye, mye mer enn Dermalogica. Følte at huden ble litt "fattig" uansett Dermalogica-produkt.. Men så var det noen her som anbefalte Exuviance, og da har jeg selvfølgelig lyst å prøve det også da.. Men nå har jeg litt til overs fra begge de andre merkene. Hudpleiere anbefaler jo at man bruker alt fra ett merke. Er det virkelig nødvendig? Er det galt at jeg bruker ting litt om hverandre i en overgangsfase, mens ting blir oppbrukt? Kan man bruke rens fra ett merke og fukt fra et annet? Har jo litt tro på "alt fra ett merke"-ideen.. Hva mener du og hva gjør du selv?
Gjest Elfrida Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Jeg kan ikke fatte at det skal være noe skadelig, da burde det stå advarsel på pakkene. Jeg har ingen betenkeligheter med å bruke forskjellige merker om hverandre, men i min erfaring er effekten bedre hvis man bruker en og samme serie til ansiktet i hvert fall.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har gjort begge deler og har ikke merket store forskjellen. Bruk de produktene du selv er fornøyd med.
Gjest Talula Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker ulike merker i ansiktet, for meg fungerer det helt fint.
Chihiro Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Klart du kan det! Jeg har ikke tro på at alt må være fra samme merke, tvert i mot har jeg tro på å plukke de produktene fra hver serie som funker best. For meg funker det best med rens og peeling fra Dermalogica, og fukt og pleie fra Decleor.
Gjest Tanita Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg er selv hudpleier og bruker fra fire forskjellige merker. Ingen problemer med det! I noen merker derimot får man best effekt av produktene om man bruker serum og krem i samme merke fordi de produktene "samarbeider". Også rens og toner i samme merke er lurt. Men å bruke rens fra ett merke og dagkrem fra et annet er helt greit.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker ofte ting fra forskjellige merker samtidig.
Gjest _Leela_ Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker forskjellige hudpleieprodukter. Da jeg handlet krem sist så hadde de ikke inne den jeg pleier å bruke, så fikk anbefalt en annen i et annet merke. Og da spurte jeg om det hadde noe og si om det var et annet merke enn renseproduktene mine og hudpleieren sa at det gjorde da ingenting.
Kitsune Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2007 Greit å vite. For når jeg har kjøpt ting hos hudpleieren føler jeg meg veldig liten når jeg sier at jeg har noe som funker bra fra et annet merke. Hver gang er det med et morskt blikk og de sier "du vet - du bør IKKE bruke...." En av de tingene som gjør at jeg digger Strawberrynet!
Gjest Tanita Skrevet 10. mai 2007 #10 Skrevet 10. mai 2007 Så lenge det er uparfymert, fritt for masse alkohol og mineralolje så... Men apotekvarer er bortkastet penger. (ok, shoot me! )
Gjest Alou Skrevet 10. mai 2007 #11 Skrevet 10. mai 2007 Jeg mikser og trikser med alskens produkter. Akkurat nå går det mye i en blanding av Vichy og md formulations, og det funker kjempe fint. Og, Tanita, apotekvarer ikke ikke bortkastet penger for mange. Selv er jeg mye mindre fornøyd med en serie jeg kjøpte fra Decleor en gang, enn Vichy produktene jeg bruker.
panda Skrevet 10. mai 2007 #12 Skrevet 10. mai 2007 Tror det der med at man ikke skal blande produkter, rett og slett er et salgstriks. Da får man solgt mye mer til hver kunde, og så sitter kunden igjen med rester av det gamle merket.
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker MD Formulations og Decleor sammen, og det går fint. Men hudpleieren sa til meg at disse kunne brukes sammen fordi Decleor har veldig rene produkter. Hun sa at med en del andre merker burde man være mer forsiktig med å blande fordi det kunne oppstå kjemiske reaksjoner hvis de ikke passer sammen. Jeg vet ikke - har ikke eksperimentert så mye.
Gjest Tanita Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 I kombinasjon med MD skal man være sorsiktig med hvilker merker man velger. Dette pga aha-syren i Md-produktene gjør at ingrediensene går dypere. Da vil man ikke ha produkter som inneholder ingredienser som lanolin, mineralolje, parfyme eller masse alkohol.
DIorGIrl Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker rens og toner fra Exuviance og serum fra clarins så dagkrem og nattkrem fra Exuviance, ansiktsmaske fra decleor og peeling fra decleor. Det fungerer fint,men jeg lurer litt på det med serumet om jeg skulle droppa det, siden jeg bruker exuviance dagkrem og nattkrem så passer det ikke helt da, men hva synst dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå