Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt letingen etter undertøy til å ha under kjolen. Har funnet denne hos lisenett, som ville vært perfekt under kjolen min. Men de selger den ikke i nettbutikken, og Melhus er et stykke herfra :sur: Noen som vet hvilket merke det er, og om jeg kan få tak i den i andre butikker/nettbutikker?

Har også funnet en tiara som jeg har veldig lyst på. Finner heller ikke igjen denne. Håper noen kan hjelpe meg med merke og evt. butikk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe lisenett og si at du betaler porto og alt om de sender deg undertøyet?? De må jo være interessert i å selge tingene sine...

Tiaraen tror jeg du kan finne på www.ebay.com, har iallefall sett lignende der.

Skrevet

Takk for svar :)

Tviler på at det går, når de har spesifisert at de ikke sender. Men skal prøve å ringe, hvis jeg ikke finner noe lignende andre plasser.

Ebay var lurt :) Skal definitivt sjekke der. De har jo det meste :tommel:

Skrevet

Hos lilly.dk har de i allefall noe hårpynt som ligner.

Skrevet
Hos lilly.dk har de i allefall noe hårpynt som ligner.

Oj...så masse fint på den siden :) Fant en tiara som lignet veldig, bare at den gikk i sølvtoner. Kanskje de har den i gull også? Skal sjekke ut om det er noen brudesalonger som fører lilly i nærområdet. Fant også en supersøt veske og et nydelig sjal på siden. Og jeg som egentlig hadde bestemt meg for å droppe veske :sjenert:

Skrevet

Den hårpyten vet jeg de har på lises brudesalong på melhus :) jeg har sett den der på utstillingsdokka i vinduet der for de fører jo lilly!! så viss de har både undertøyet og hårpynten du vil ha bør du kansje ta kontakt viss du har mulihet ;)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :)

Har alliert meg med kjente der oppe nå, som kan sende nedover. Så da ser det ut som det ordner seg ;) Håper bare det passer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...