alvine Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Har begynt letingen etter undertøy til å ha under kjolen. Har funnet denne hos lisenett, som ville vært perfekt under kjolen min. Men de selger den ikke i nettbutikken, og Melhus er et stykke herfra Noen som vet hvilket merke det er, og om jeg kan få tak i den i andre butikker/nettbutikker? Har også funnet en tiara som jeg har veldig lyst på. Finner heller ikke igjen denne. Håper noen kan hjelpe meg med merke og evt. butikk
Maja_83 Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 Kan du ikke ringe lisenett og si at du betaler porto og alt om de sender deg undertøyet?? De må jo være interessert i å selge tingene sine... Tiaraen tror jeg du kan finne på www.ebay.com, har iallefall sett lignende der.
alvine Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2007 Takk for svar Tviler på at det går, når de har spesifisert at de ikke sender. Men skal prøve å ringe, hvis jeg ikke finner noe lignende andre plasser. Ebay var lurt Skal definitivt sjekke der. De har jo det meste
Hedda-78 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hos lilly.dk har de i allefall noe hårpynt som ligner.
alvine Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 Hos lilly.dk har de i allefall noe hårpynt som ligner. ← Oj...så masse fint på den siden Fant en tiara som lignet veldig, bare at den gikk i sølvtoner. Kanskje de har den i gull også? Skal sjekke ut om det er noen brudesalonger som fører lilly i nærområdet. Fant også en supersøt veske og et nydelig sjal på siden. Og jeg som egentlig hadde bestemt meg for å droppe veske
Stikker_innom Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 Den hårpyten vet jeg de har på lises brudesalong på melhus jeg har sett den der på utstillingsdokka i vinduet der for de fører jo lilly!! så viss de har både undertøyet og hårpynten du vil ha bør du kansje ta kontakt viss du har mulihet
alvine Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2007 Tusen takk for svar jenter Har alliert meg med kjente der oppe nå, som kan sende nedover. Så da ser det ut som det ordner seg Håper bare det passer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå