Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #1 Skrevet 10. mai 2007 Hvordan og når overraske med det og sette det på en sexy måte? (Det er avklart at det er ok). Tips mottas med takk!
Gjest Izobel Skrevet 10. mai 2007 #2 Skrevet 10. mai 2007 En ting er sikkert, ikke bare sett på øyebind. Du kan jo nevne for kjæresten om og prøve noe nytt.mangen føler at de mister kontrollen når de ikke ser og noen blir usikre. Så lenge man stoler på partneren så kan det være ganske morsomt, samt at man lurer på, hva gjør han/hun nå
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Hvordan og når overraske med det og sette det på en sexy måte? (Det er avklart at det er ok). Tips mottas med takk! ← Det er alt avklart at det er ok å gjøre det. Det jeg ønsker er tips til gjennomføringen.
Liskat Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Jeg foretrekker vanligvis å være den som kontrollerer situasjonen, men av og til ville det være gøy å være på andre siden. Et scenario som kunne funket (for meg, i alle fall, så kan ikke svare for kjæresten din) er å stelle istand en romantisk middag for henne, med full pakke (ordentlig mat, et glass vin, roser på bordet, dempet belysning og stearinlys). Etter desserten kunne du la henne sitte ved bordet mens du rydder bort, og når det er gjort ber du henne lukke øynene, du går opp bak henne og legger hendene forsiktig på skuldrene hennes (så hun vet du er der), så tar du forsiktig frem blindoldet og legger det over øynene hennes og setter fast. Derfra kan du lede henne forsiktig til soverommet, evnt løfte henne opp og bære henne. Og så fortsetter du derfra.
barn2 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor ikke ta det rett etter en lang og herlig dusj da? Da er jo hele kroppen ren og pen og ikke minst klar til en skikkelig omgang!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå