angelou Skrevet 10. mai 2007 #1 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg sneik litt i køen og fikk innkalling til og med før jeg har vært hos legen jeg Noen fordeler skal man ha 14.juni klokka 12.00 - gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KræsjPink Skrevet 11. mai 2007 #2 Del Skrevet 11. mai 2007 Fikk brev i posten idag, med innkalling akkurat i ferien vår, så jeg ringte og fikk den utsatt. Skal til ultralyd 18.juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 12. mai 2007 #3 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg skal til ul 9 juli! Gleder meg! Men skal til gyn når jeg er 11+3, 28 mai å ta ul.. Så ikke så lenge til jeg får se babyen min ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kveita Skrevet 16. mai 2007 #4 Del Skrevet 16. mai 2007 Vi skal på UL 6 juni. Gleder meg til å se skatten igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 16. mai 2007 #5 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Vi har fått time 7 juni, nøyaktig tre uker til i dag. Synes det er leeeenge å vente nå, gleder meg veldig til å få sett den lille Endret 16. mai 2007 av methea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 17. mai 2007 #6 Del Skrevet 17. mai 2007 Skjer det automatisk? Glemte å høre med legen når jeg var der på svangerskapskontroll.. Jeg trenger vel ikke bestille dette selv?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. mai 2007 #7 Del Skrevet 17. mai 2007 Skjer det automatisk? Glemte å høre med legen når jeg var der på svangerskapskontroll.. Jeg trenger vel ikke bestille dette selv?.. ← Legen skal henvise deg på første kontroll. Jeg skal 7. juni, fikk innkalling allerede midt i april, bare noen dager etter legetimen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 18. mai 2007 #8 Del Skrevet 18. mai 2007 Legen skal henvise deg på første kontroll. ← Var det jeg trodde. Da får jeg bare vente i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 18. mai 2007 #9 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg skal på ultralyd 31.mai, og det er det ikke lenge til Skulle egentlig vært litt seinere, men det passet forferdelig dårlig med både min og legens ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 20. mai 2007 Oi, det er jo kjempesnart - så moro at vi har kommet så langt at vi begynner å nærme oss ordinær UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 #11 Del Skrevet 30. mai 2007 Fortsatt ikke hørt noe jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvor lenge er det siden du var hos legen da? Tror det tar 1-2 uker før du hører noe, var ikke du litt usikker på om du var henvist også? Jeg hadde tatt en telefon for sikkerhets skyld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 #13 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg var hos legen 7.mai. Det er over tre uker siden.. Får gi det noen dager til. Det er jo uansett en stund til jeg skal dit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 30. mai 2007 Ja, det haster ikke. De går i orden på et par dager når de først sender henvisning. Jeg fikk min direkte fra sykehuset, brevet kom tre dager etter at jeg hadde vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 30. mai 2007 #15 Del Skrevet 30. mai 2007 Kan ikke du sjekke litt da, du som vet hvordan det fungerer dit jeg skal? Hører jeg ikke noe i løpet av neste uke, så ringer jeg legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 18. juni 2007 #16 Del Skrevet 18. juni 2007 Endelig har jeg også fått innkalling. 13 juli! Dvs. fredag den 13... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå