Gå til innhold

Hva synes dere om dette trekket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt.

Men du spurte jo... :sjenert:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns det kommer an på hva det skal brukes til, og hvordan fargene er i virkeligheten. Til en puff i ellers rolige omgivelser (fargemessig sett), kan det være morsomt, syns jeg. Men ville aldri hatt det på en sofa.

Skrevet
Jeg syns det kommer an på hva det skal brukes til, og hvordan fargene er i virkeligheten. Til en puff i ellers rolige omgivelser (fargemessig sett), kan det være morsomt, syns jeg. Men ville aldri hatt det på en sofa.

Enig.

Skrevet

Den ville vært perfekt i stua mi. Men kanskje ikke i rødt - en dempet grønnfarge syns jeg er fint på de stoffene :)

Skrevet

Likte ikke....

Skrevet

Det er snakk om på akkurat den puffen ;) Her går det ellers i hvitt, beige og brunt, så tenkte kanskje den kunne live opp litt. Jeg likte det egentlig litt, men ser andre reagerer på det og det var det jeg tenkte. Det er min stue, men synes folk flest det er grusomt, vil jeg jo velge et annet ;) Til deg som ønsket i grønt..

http://www.bemz.com/images/furniture/produ...front_large.jpg

Sjekk ut på www.bemz.com :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Det er snakk om på akkurat den puffen ;) Her går det ellers i hvitt, beige og brunt, så tenkte kanskje den kunne live opp litt. Jeg likte det egentlig litt, men ser andre reagerer på det og det var det jeg tenkte. Det er min stue, men synes folk flest det er grusomt, vil jeg jo velge et annet ;)

Jeg hadde aldri tatt hensyn til hva andre måtte mene når det gjelder innredning i min egen stue. Hvis du syns den er fin, ville jeg tatt mer hensyn til det enn hva gjester eventuelt måtte mene. Det er nå min mening.

Skrevet
Jeg hadde aldri tatt hensyn til hva andre måtte mene når det gjelder innredning i min egen stue. Hvis du syns den er fin, ville jeg tatt mer hensyn til det enn hva gjester eventuelt måtte mene. Det er nå min mening.

Ja det er klart, men jeg kan likegreit velge et annet. Hvis jeg hadde falt for det hadde jeg tatt det uansett, men det er liksom det første jeg fant bare. Ikke viktig at det er DET, men trenger noe som gir liv, gjerne med rødt i. Og litt nostalgisk...syntes egentlig det stoffet hadde begge deler :)

Skrevet

Jeg syns det var finere som grønt, men dersom det passer inn i stua de, så hvorfor ikke?

Du kan jo alltid skifte det igjen...

Skrevet

Jeg synes det var kjempesøtt :-)

Skrevet

Sålenge resten av stua går i nøytrale farger, så synes jeg det kan bli kult med en sånn puff. Greit å friske opp litt :)

Skrevet

Synes den var dritkul! Den hadde passet fint inn hos meg og du vet om den passer hos deg. Jeg hadde gått for den. Og hadde aldri spurt noen - eller tatt hensyn til hva andre måtte synes. Dvs de som bor der selvsagt, men selv om jeg hadde fåt 2358690 svar på KG om hvor stygg den var, hadde jeg likevel valgt den hvis jeg selv syntes den var fin. Og det synes du jo!

Skrevet
Smakløst

Den var litt drøy. :fy_fy:

Smaken er som baken vet du...

Skrevet

Det viktige er hvordan den passer inn der du skal ha den. Trenger rommet et blikkfang kan denne være det.

Selv avskyr jeg møbler, gardiner, tapet (og klær) med mye og rotete mønster, men i modere mengder kan det være det som skal til om man ønsker å gjøre et dødt rom levende. Syns ikke mønstret her var så ekstremt. Gir meg litt assosiasjoner til orientalske tepper.

Drit i hva andre mener, ta dine vurderinger og kjøp den om du finner ut at den er et godt valg.

Skrevet

Syns at den er fin alene som puff! Hvertfall når du sier du har rolige og rene farger ellers hos deg.

Go for it :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...