Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte denne og den var jo bgenial! Fikk en fin farge av den. MEN; smører jo med den nesten hver dag og peeler jo ikke daglig. Har hhørt man skal peele før selvbruning. Gjelder det denne typen også? Også er det vanskelig å komme til midt på ryggen...triks?

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

En behjelpelig samboer?

Skrevet (endret)
Kjøpte denne og den var jo bgenial! Fikk en fin farge av den. MEN; smører jo med den nesten hver dag og peeler jo ikke daglig. Har hhørt man skal peele før selvbruning. Gjelder det denne typen også? Også er det vanskelig å komme til midt på ryggen...triks?

Enig. Den er kjempefin. Eneste minus er at jeg noen ganger føler jeg blir litt oransje, men da venter jeg bare noen dager så blir det bra igjen. Jeg smører heller ikke hver dag... Jeg pleier alltid å gå over hele kroppen med noen rue kluter (mens jeg dusjer) for å få vekk døde hudceller, men vet ikke om det er nødvendig... :sjenert:

Når det kommer til ryggen kommer jeg alltid til på ryggen ved å vri på hendene og smøre fra forskjellige vinkler. Det fungerer alltid for meg, hvis ikke kan kanskje mannen din hjelpe?

Endret av Grønt blad
Skrevet

Jeg synes også den er kjempefin. Men brukes den daglig, blir det vel mye farge etterhvert vel ? Jeg bruker den bare innimellom for å "piffe" opp fargen litt

Skrevet
Jeg synes også den er kjempefin. Men brukes den daglig, blir det vel mye farge etterhvert vel ? Jeg bruker den bare innimellom for å "piffe" opp fargen litt

Nei bruker ikke hver dag, ca annenhver. men hver dag i et par dager når jeghar hatt en pause for å oppnå fargen :)

Skrevet

Den funker på meg også. :-D

Jeg bruker en slik skrubbesvamp annenhver dag ca og skrubbekrem én gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...