Branna Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Noen som vet om noen fine bryllupsmarsjer som kan spilles på fiolin? Har lyst til å ha en fiolinist under vielsen, men vet ikke helt om de tradisjonelle marsjene blir noe fine på fiolin... Hjelp?
Branna Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Hva med Pachabel's Canon? :rødme: ← Å, den var helt nydelig!!! :rødme: Må ha! Håper bare jeg får tak i en fiolinist, nå... Må ha en utgangsmarsj også, noen forslag?
♥Mirella♥ Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Bruremarsj fra Lødingen! Jeg tror vi skal ha fiolinist til den. Her kan du høre den. (Må bare legge til at jeg har hørt den med fiolin altså, det var kjempefint! Grunnen til at jeg ikke vet om vi skal ha er at jeg vet ikke helt hvem jeg skal spørre.) Kan også kombinere Halvdan Sivertsen sin versjon med fele, hvis du ønsker noe mer utradisjonelt. Den er utrolig fin! Endret 9. mai 2007 av Tez
Hedda-78 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Vi hadde tre fiolinister som musikere i vielsen. Ikke noe akkompagnement ut over dette, altså. De spilte folkemusikk, det er massevis av bruremarsjer å velge mellom!!!
Mies Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Dette er ikke noe problem. Finn en fiolinist, og spør han om han har noen erfaringer, så foreslår du noen du synes er fine og spør om de er egnet på fiolin. Jeg har hørt brudemasjer på (kun) orgel, piano, vokal, trompet, saks og fiolin, og alle var like fine. Gode sanger tåler ganske masse av ulike fremførelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå