Salial Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Noen som kan gi meg tips om noen ikke-comedogene fuktighetskremer til salgs på apotek? Orker ikke handle hos hudpleier mer, det må da finnes noen bra produkter på apoteket for oss med problemhud? (tilstoppede porer som resulterer i kviser. Likevel tørr i huden...)
onyx Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Eucerin har noen fine kremer. Jeg liker godt hydra-protect, men også den nye kremen med hylauronsyre er fin.
Salial Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Og eucerin inneholder ikke stoffer som tilstopper porene? I så fall skal jeg prøve en hydra protect, tror jeg?
Gjest Tanita Skrevet 10. mai 2007 #4 Skrevet 10. mai 2007 Det ser du på inci-merkingen på baksiden av krukka/tuben. Inneholder den mineralolje, så er den kanskje grei. Mineralolje har mange inci-navn. F eks mineral oil, parafin, parafinum liquidum osv.
Gjest Alou Skrevet 10. mai 2007 #5 Skrevet 10. mai 2007 Jeg Vichy Thermale Fix lotion. Den tetter ikke porene og gir mye fukt, samt har en frisk konsistens og kommer på en hygienisk pumpeflaske. Koster 170,-
Merneith Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Jeg kjøpte nærmest tilfeldig en fuktighetskrem fra Decubal for noen uker siden, og jeg er kjempefornøyd med den Den kommer i en knallrød pumpeflaske og er parfymefri. Vichy og Avene har altfor mye parfyme for min smak.
Gjest Alou Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Min Vichy krem er kun mildt parfymert. Jeg reagerer også på "parfyme-bomber", men denne er ikke sånn. Link
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå