Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi meg tips om noen ikke-comedogene fuktighetskremer til salgs på apotek? Orker ikke handle hos hudpleier mer, det må da finnes noen bra produkter på apoteket for oss med problemhud? (tilstoppede porer som resulterer i kviser. Likevel tørr i huden...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eucerin har noen fine kremer. Jeg liker godt hydra-protect, men også den nye kremen med hylauronsyre er fin.

Skrevet

Og eucerin inneholder ikke stoffer som tilstopper porene? I så fall skal jeg prøve en hydra protect, tror jeg?

Gjest Tanita
Skrevet

Det ser du på inci-merkingen på baksiden av krukka/tuben. Inneholder den mineralolje, så er den kanskje grei. Mineralolje har mange inci-navn. F eks mineral oil, parafin, parafinum liquidum osv.

Skrevet

Jeg :hjerte: Vichy Thermale Fix lotion. Den tetter ikke porene og gir mye fukt, samt har en frisk konsistens og kommer på en hygienisk pumpeflaske. Koster 170,-

Skrevet

Jeg kjøpte nærmest tilfeldig en fuktighetskrem fra Decubal for noen uker siden, og jeg er kjempefornøyd med den :) Den kommer i en knallrød pumpeflaske og er parfymefri.

Vichy og Avene har altfor mye parfyme for min smak.

Skrevet

Min Vichy krem er kun mildt parfymert. Jeg reagerer også på "parfyme-bomber", men denne er ikke sånn.

Link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...