Ceccy Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg trenger sko som jeg kan gå med til skjørt.. Di eneste skoene jeg har som jeg går med er skatesko, og di blir så store når jeg går med skjørt!! Ser helt teit ut.. Leter etter noen flate joggesko på en måte.. Ikke så store som skatesko, men mindre.. Noen som vet hvilke skobutikker som har lignende sko??
MissJenny Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 ballerina sko er som sagt kjempesøte til skjørt og det er mange "joggesko" av den litt finere typen i butikkene nå. med gull og diamanter på, borrelås ser bedre ut enn snøring til skjørt også. stikk ut en tur å se selv sverger jeg til høye hæler
Ceccy Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 ballerina sko er som sagt kjempesøte til skjørt og det er mange "joggesko" av den litt finere typen i butikkene nå. med gull og diamanter på, borrelås ser bedre ut enn snøring til skjørt også. stikk ut en tur å se selv sverger jeg til høye hæler ← Høye hæler syns jeg er så vanskelig å gå med.. Er 18 år og lærer fremdeles om hvordan jeg skal gå med di.. Hehe.. Syns høye hæler er veldig fint og håper en dag jeg klarer å gå normalt med di..
MissJenny Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 kjøp litt tykke håler og begynn med noen som ikke er så veldig høye. øv deg hjemme. gjør alltid det selv, nå er jeg 23 og har gått noen år med hæler, men sko er ulike, så gå rmye med de hjemme så de blir inngått og jeg føler jeg kan gå litt elegant med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå