Gå til innhold

Kraftig vibrator

Hardnail

Anbefalte innlegg

blir stadig vekk lovet at den å den er den kraftigeste vibratoren på markedet men sp fibnner jeg en som er bedre...

nå er det en delår siden sist kontra at jeg har vært i et forhold hvor det ikke var bruk for hjelpemiddler ;)

hmm men så ble madammen singel vettu hehehehe...

så nå trenger jeg en "kraftig venn" igjen....

noen som har en kraftig vibrator å anbefalle?

når jeg sier kraftig så mener jeg at den vibrerer fort og hardt..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille Bille kunne alt :grine:

Lol... lille bille ja.. hahaha hvor fikk du kjøpt denne magiske hjelperen i nød da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min fra Fun Factory (modellen min er Hjerteknuseren), og synes den er passe kraftig. Men jeg har ikke noe å sammenlikne med siden jeg bare har hatt en annen vibrator, og det var en puslete liten sak. Men har prøvd et egg i handa som hadde noen heller spennende vibrasjoner, men husker ikke navnet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Kjøpte han på kvadrat på kondomeriet :) Men han hadde en kort karriere, den var ikke så vanntett som de lovte..

Tror jeg vil kjøpe noe nytt fra fun factory! Jeg husker de tre siste nivåene når du trykket +, sa den vrom vrom vrom istedenfor vrooooooooooooom.

Gah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beste jeg har prøvd (trenger også noe som har litt kraftig vibrasjon) er Rocket Pocket fra Kondomeriet. Den er liten og nett, gjør det den skal, men bråker litt, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Water dancer. Kjøpte den via nett en eller annen gang. Tror den er litt i samme leia som pocet rocet, selv om jeg ikke har brukt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er super. Men den er kjøpt i utlandet da. Har sånn klitoris ting, og "penisen" snurrer. Kan bruker hver for seg. Så er det 7 forskjellige forskjellige virbreringer på den virbreringen. Og kjempe kraftig på de kraftigste.

men blir ikke brukt så ofte da mannen alltid er bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er super. Men den er kjøpt i utlandet da. Har sånn klitoris ting, og "penisen" snurrer. Kan bruker hver for seg. Så er det 7 forskjellige forskjellige virbreringer på den virbreringen. Og kjempe kraftig på de kraftigste.

men blir ikke brukt så ofte da mannen alltid er bedre  ;)

ja og takk gode gud for det... :hoho::sjenert: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han tenner meg heldigvis mer enn den kalde plastingen som ligger bortgjemt i skapet :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Et godt tips: Kjøp en som er laget av silikon !!

Jeg har en sånn, og en i plast, gummi eller hva det nå er det er laget av..

Og det er stooor forskjell. Silikonen føles mye mykere, den kjennes faktisk helt ekte ut.. og den tilpasser temperaturen mye raskere..

Min heter hjerteknuseren, men jeg har hørt mye bra om G-ormen. Den fås kjøpt i de fleste butikker på nett, blant annet kondomeriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

den absolutt kraftigste vibratoren man kan få kjøpt er MX fighter (selges av cupido & Cecilie Kjensli)

Den er VELDIG kraftig og egner seg kanskje best for nakkemassasje?

Støtter de som anbefaler silikon vibratorer, utvalget har begynt å bli ganske bra (selvom det fortsatt er størst utvalg av jelly/latex ting)

Med fare for å bli tatt for å spamme, vil jeg hevde at det største utvalget av vibratorer i silikon finner duher

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...