Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:sjarmor: Ja, da har det seg altså sånn at jeg har en uke til å "look my best" som det heter.. En som kommer hjem som jeg vil se fin ut for ;)

Tips! Alt fra negler, hår, hud, brunfarge, få flatest mulig mage osv;)

Har greie på trening, så vet at jeg ikke får stor forvandling over natten, men vil ihvertfall ikke være oppblåst ;)

Hva gjør du for å bli ditt beste jeg!?

Og sånn for å gjøre det til en utfordring.. Jeg har ikke voldsomt mye penger til å gjøre dette heller ;)

Gir dere oppdatering på hvordan det går :)

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Ta sol! Brunfarge gjør folk mye lekrere enn når de er bleke.

Skrevet

Da skal jeg ta sol, masse sol :)

hmm, den der dove summer greia var ikke så dum heller så vidt jeg husker..

En kombinasjon! Men blir så stygge merker i sengetøyet.. Og det går jo ikke.. :sjenert:;)

Skrevet

alle trenger jo litt forskjellig. Men litt selvbruning, pedikyr, manikyr, masse vann, hårkur, ansiktsmaske, farge vipper og bryn, klippe seg litt, plukke ut et sommerlig antrekk, trene litt for å føle seg vel, spise sunt denne uken...

PS jeg er imot solarium..

Skrevet

Som de andre har sagt..ta peeling, ansiktsmaske, hprmaske, sol(evt selvbruning), negler, napping/farging, osv..og kanskje kjøpe nytt solpudder/rouge?bare for variasjon(noe spennende så du selv føler deg frisk). Lykke tiL!

Skrevet

La være å spise så mye karbohydrater og andre ting som får deg til å virke oppblåst?

Skaffe hold-in-undertøy?

Drikke masse vann.

Finne en fin leppestift med litt farge?

Gjest Elastica
Skrevet
Skaffe hold-in-undertøy?

Anbefales slett ikke hvis nevnte undertøy skal av igjen. ;)

Skrevet

Førsteinntrykket er viktig.

Og så kan man si at "Mix yourself a drink, honey, while I slip into something more comfortable."

(Så ser han ikke at du prøver å komme deg ut av de usexy hold-in-trusene. ;)

Skrevet (endret)
Førsteinntrykket er viktig.

Og så kan man si at "Mix yourself a drink, honey, while I slip into something more comfortable."

(Så ser han ikke at du prøver å komme deg ut av de usexy hold-in-trusene. ;)

:klappe::ler: Er et DET de gjør når de er en time på badet i filmene. Dumme meg - har aldri skjønt deg jeg :ler:

Endret av belladomina
Skrevet

Trenger ikke holdinundertøy, rimelig trent 36/38 men redd for å være mer oppblåst enn jeg pleier ;) Ikke karbs, ok den tar jeg;)

Hm, mere!! Blir helt inspirert her:)

Skrevet
:klappe::ler: Er et DET de gjør når de er en time på badet i filmene. Dumme meg - har aldri skjønt deg jeg :ler:

Fikk jeg bilder i hodet, meg som står og river i en beige truse mens X sitter litt usikker i stua :hoho:

Skrevet

Hår og negler må være i orden. Det samme med parfymen og klærne. Men ikke gjør "for mye", du må jo ha noe å gå på når du virkelig skal imponere han ;)

Gjest Huldali
Skrevet

Gjør en del ting du syns er hyggelig uken før, det hjelper på psyken og vil få deg til å føle deg og se bedre ut! Nyt livet og gled deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...