LilleSol Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Ja, da har det seg altså sånn at jeg har en uke til å "look my best" som det heter.. En som kommer hjem som jeg vil se fin ut for Tips! Alt fra negler, hår, hud, brunfarge, få flatest mulig mage osv;) Har greie på trening, så vet at jeg ikke får stor forvandling over natten, men vil ihvertfall ikke være oppblåst Hva gjør du for å bli ditt beste jeg!? Og sånn for å gjøre det til en utfordring.. Jeg har ikke voldsomt mye penger til å gjøre dette heller Gir dere oppdatering på hvordan det går
Gjest beekeeper Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Ta sol! Brunfarge gjør folk mye lekrere enn når de er bleke.
LilleSol Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Da skal jeg ta sol, masse sol hmm, den der dove summer greia var ikke så dum heller så vidt jeg husker.. En kombinasjon! Men blir så stygge merker i sengetøyet.. Og det går jo ikke..
Millis Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 alle trenger jo litt forskjellig. Men litt selvbruning, pedikyr, manikyr, masse vann, hårkur, ansiktsmaske, farge vipper og bryn, klippe seg litt, plukke ut et sommerlig antrekk, trene litt for å føle seg vel, spise sunt denne uken... PS jeg er imot solarium..
FashionySara Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Som de andre har sagt..ta peeling, ansiktsmaske, hprmaske, sol(evt selvbruning), negler, napping/farging, osv..og kanskje kjøpe nytt solpudder/rouge?bare for variasjon(noe spennende så du selv føler deg frisk). Lykke tiL!
Catzy Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 La være å spise så mye karbohydrater og andre ting som får deg til å virke oppblåst? Skaffe hold-in-undertøy? Drikke masse vann. Finne en fin leppestift med litt farge?
Gjest Elastica Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Skaffe hold-in-undertøy? ← Anbefales slett ikke hvis nevnte undertøy skal av igjen.
Catzy Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Førsteinntrykket er viktig. Og så kan man si at "Mix yourself a drink, honey, while I slip into something more comfortable." (Så ser han ikke at du prøver å komme deg ut av de usexy hold-in-trusene.
bella domina Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Førsteinntrykket er viktig. Og så kan man si at "Mix yourself a drink, honey, while I slip into something more comfortable." (Så ser han ikke at du prøver å komme deg ut av de usexy hold-in-trusene. ← Er et DET de gjør når de er en time på badet i filmene. Dumme meg - har aldri skjønt deg jeg Endret 9. mai 2007 av belladomina
LilleSol Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2007 Trenger ikke holdinundertøy, rimelig trent 36/38 men redd for å være mer oppblåst enn jeg pleier Ikke karbs, ok den tar jeg;) Hm, mere!! Blir helt inspirert her:)
LilleSol Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2007 Er et DET de gjør når de er en time på badet i filmene. Dumme meg - har aldri skjønt deg jeg ← Fikk jeg bilder i hodet, meg som står og river i en beige truse mens X sitter litt usikker i stua
Annie Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Hår og negler må være i orden. Det samme med parfymen og klærne. Men ikke gjør "for mye", du må jo ha noe å gå på når du virkelig skal imponere han
Gjest Huldali Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Gjør en del ting du syns er hyggelig uken før, det hjelper på psyken og vil få deg til å føle deg og se bedre ut! Nyt livet og gled deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå