Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2003 #1 Skrevet 6. mars 2003 Det er mange meninger om farge på brudekjole og brudekjolestiler, har jeg funnet ut. Hva er din mening uten å kritisere andre? Hva ville du ha valgt? Svart, Grå, hvit, champagne, rosa eller ivory? Marengskjole eller enkel elegant med sid eller smalt skjørt? Jeg bestemte meg for en enkel men litt spesiell kjole med innbroderte perler oventil. Litt sid uten underskjørt. Fargen ble Ivory.
Juni-brud Skrevet 6. mars 2003 #2 Skrevet 6. mars 2003 Hva er din mening uten å kritisere andre? Alle har forskjellige meninger og det er kjempefint syntes jeg. Det hadde vært veldig kjedelig om alle brude var like!!!! Hva ville du ha valgt? Jeg selv har valgt drømmekjolen. Brede, boderte skulderstropper, broderi på brystet og nederst på kjolen, litt langt slep, helt min type!!! En Sincerity 2002 modell. Tror nr. var 2900. Svart, Grå, hvit, champagne, rosa eller ivory? Jeg valgte hvit kjole, prøvde først, og syntes det passet best. Marengskjole eller enkel elegant med sid eller smalt skjørt? Jeg har vel ikke en marengs kjole, heller en med smalt skjørt. Er litt elendig til å forklare, men kjolen er tettsittende i brystet. Den går utover fra hoftene og en litt stor i skjørtet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå