Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer... Folk blir liksom ikke enige, så kanskje vi kan avklare det med en poll??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper Rema 1000, Mega er sikkert garantert dyrest

Skrevet

Rema, Bunnpris og Prix veksler jo på å være billigst i testene såvidt jeg husker. Obs er også langt nede og passer man på å handle tilbudsvarer og legge i fryseren så tipper jeg at det er det billigste alternativet (spes med tanke på kjøpeutbytte i tillegg).

Skrevet

Men Kiwi er også billig. Og Bunnpris burde hete Blodpris!

Skrevet

Her i byen er iallefall Rema 1000 billigst. Bunnpris er svindyrt.

Skrevet

Bunnpris er like dyrt som bensinstasjoner og 7-Eleven. I alle fall i Oslo.

Burde ikke vært lov å ha et slagord som sier "Prisene til bunns, ikke utvalget" - når de er svinedyre og har elendig utvalg. Det er jo stikk motsatt. Mulig dette er anderledes i andre byer enn Oslo, men i Oslo er alle Bunnprisbutikkene knøttsmå for å kunne ha åpent på søndager, men da har de også prisene og utvalget til å matche andre søndagsåpne steder.

Tror Rema 1000 er billigst, etterulgt av Kiwi. Spar er også en dyr butikk.

Gjest Frances
Skrevet

Kiwi og Rema er ikke så verst på pris, men jeg liker likevel Obs! best fordi de har bedre utvalg.

Skrevet

Her jeg bor er nok Rema 1000 billigst, men jeg handler mest på Kiwi fordi det er nærmest.

Skrevet

Jeg har lest at Kiwi faktisk er billigere enn Rema, men det kan jo variere fra uke til uke og hvilke produkter som sammenlignes.

Det er i hvert fall de to butikkene som e r billigst - og også de jeg handler mest på. Selv om jeg egentlig liker Meny bedre.

Skrevet
Men Kiwi er også billig. Og Bunnpris burde hete Blodpris!

Skriver under på denne.

Skrevet

Jeg tror Rema er billigst, men det er år og dag siden jeg har handlet der av praktiske grunner, så vet ikke. Dessuten synes jeg det er relativt dårlig vareutvalg på Rema. Mega er dyrt, men der har de mange bra varer, så om jeg handler der er det mer for å kjøpe ting jeg ikke får i mindre butikker. Bunnpris er DYRT, om de kommer bra ut på tester er det fordi de dumper prisen på sammenlikningsvarer. Jevnt over høye priser.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg handler alltid på Rema fordi jeg har en oppfatning av at det er billigst der. Det hender jeg handler noen First Price-varer på Kiwi. Syns Rimi er en dårlig butikk. Ikke billig, og ofte dårlig frukt og grønt her vi bor.

Skrevet

Jeg tror Kiwi er billigst, men så den ikke som valgmulighet? Valgte derfor Rema 1000.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Mor og jeg testet Rema/Kiwi og Kiwi var mye billigere. Ellers synes jeg Bunnpris i Oslo var billig, jeg da...

Skrevet

Rema, Kiwi og Rimi er billigst, og det kommer litt an på hva man skal kjøpe også. Mega, Meny, Ultra osv koster litt mer, men der får man også varer med bedre kvalitet, større utvalg osv. Joker og Bunnpris er dyre, og med dårlig utvalg, siden de ofte har søndagsåpne butikker.

Skrevet

Lidl er nok ganske så rimelige i forhold til mange av de norske kjeder, og de gangene jeg kan og det passer slik handles det inn på Lidl.

Skrevet

Av de alternativene der kan det vel ikke være tvil om at Rema er billigst, men om du handler first price på kiwi er den butikken faktisk enda billigere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...