Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe seng. Men trenger man virkelig en seng til 35 000 kr? Tror liksom ikke det. Prøvde en på Skeidar som heter KOZ (navnet får meg til å rynke på nesen), men den virket grei nok. Er det så store forskjeller på Jensen, Wonderland, Koz og andre? Noen med erfaringer som kan dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men trenger man virkelig en seng til 35 000 kr?

Ja, det synes jeg! :ler: Jeg elsker Hästens sengen min. Den er dypt savnet!

Skrevet

Jensen har gode senger, og ikke alle er like dyre. Vi har nettopp kjøpt en Wonderland Family kontinentalseng til ca 14000. Kjempegod!

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Vi har en kontinentalmadrass fra Svane som kostet oppimot 20 000. Og jeg merker stor forskjell på den og tilsvarende seg som er "ett hakk billigere" (også Svane) som står på mine foreldres gjesterom.

Pocketfjerer er i alle fall et must! (særlig om du deler seng med noen)

Skrevet

Mener vi betalt rundt 10.000 for vår Svane kontinental seng, den er mer enn god nok for oss i alle fall

Skrevet

Hm, Svane skal herved sjekkes ut. Får dårlige vibber av den KOZ-sengen i allefall..

Skrevet

Vi har en svane classic som vi betalte ca 10 000 for. Denne bytter vi straks ut til fordel for en dyrere.

Hos oss har senga sunket sammen på midten. (Den ene sniker over til den andre og omvendt...) Resultatet av dette er at gubben som alltid har hatt antydninger til dårlig rygg er blitt mye verre.

Skrevet

Vi har Svane-madrasser for rundt 20 000 i vår seng. Da loftet var ferdig og vi skulle bytte rom kjøpte vi en billig seng til 5-6000 hos Bohus. Var en eller annen kampanje. Vet ikke engang hvilket merke det er, men senga er god den!

Skrevet

Prinsessen på ertet.....

Nå ligger jeg selv på en IKEA seng som helt sikkert ikke kostet mer enn 3500.- og duger godt nok (inntil videre). Skal nok gjerne legge til at jeg mer enn gjerne hadde kjøpt ny seng på IKEA, men gått for en en som var en del dyrere.

Den prisen man betaler for en seng av typen Svane eller andre dyre merker er ikke nødvendigvis så mye bedre, noe som kom frem under en test på FBI ifjor.

Gjest CharlotteYork
Skrevet

Man får definitivt det man betaler for. Vi kjøpte en Dux Dynamic i fjor og den er særdeles god å ligge i :)

Skrevet

Kontineltalsenger får ofte en dump i midten etter en stund. Svane er visstnok verst. Vi har svane kontinentalseng, det er dump i midten, og vi fikk høre at det ville det uansett bli på en sånn seng.

Men det er verdt å bruke penger på en god seng, er det ikke 1/3 av livet vi bruker i den da? Og hvor mye har du brukt på sofaen din, for eksempel? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...