Kykkelikokos Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Hvordan regner dere ut neste IKM? Regner dere fra forrige mens, eller fra når dere har eggløsning?
angelou Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg pleide å regne ut fra EL, fordi jeg kjente veldig godt når den var, og visste at da kom mensen 14 dager etterpå, som ei klokke. Men, var jo veldig greit å bruke første dag i siste mens som utgangspunkt før EL hadde vært da, selv om den hos meg var ganske stabil så varierte den med et par dager
monja Skrevet 10. mai 2007 #3 Skrevet 10. mai 2007 Jeg bruker første dag i siste mens som dag 1 og siden jeg vet at syklusen min er ca 33 dager klarer jeg å regne meg ut til en sånn ca IKM.
Apple- Skrevet 19. mai 2007 #4 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg har veldig ustabile sykluser, så hos meg blir det en beregning av gjennomsnitt. Bommer ofte... Endret 19. mai 2007 av Apple-
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2007 #5 Skrevet 6. juni 2007 Eggløsning, og lutealfase. Slenger på en dag eller to for godt mål.
Eve Luna Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har stabile syklus på 28 dager, så jeg regner fra første mens dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå