Gjest koosejenta Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Er du tilbøyelig for utroskap? Jeg fikk et NJA på testen,bør jeg skjerpe meg? her er testen:http://www.kk.no/php/art.php?id=378319
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk: Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig! Og når jeg ser på hvilke svar jeg leverte for å få dette resultatet... ja da bør du absolutt skjerpe deg.
Gjest koosejenta Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk: Og når jeg ser på hvilke svar jeg leverte for å få dette resultatet... ja da bør du absolutt skjerpe deg. ← ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA
Gjest koosejenta Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA ← HER ER SVARET JEG FIKK:Nja... I utgangspunktet er du helt klart motstander av utroskap, men flørting er sunt, synes du - og noen ganger synes du det er ekstra lett å flørte litt ekstra når kjæresten ikke er tilstede. I disse våryre tider bør du være litt på vakt og sørge for at flørten forbli nettopp det; en flørt.
Amalie_85 Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig! Meg da
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA ← Sånn å forstå... Morsom test.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Fikk denne: Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!
Grønt blad Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Fikk denne: Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig! ← Jeg fikk også denne
Bobeline Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Og dette var mitt resultat... Flørtemesteren Du flørter så mye i øst og vest at man nesten må si at det er en del av din personlighet. Problemet er at du innimellom kan ha vanskelig for å se hvor du bør trekke grensene, og selv om du kanskje ikke liker tanken på utroskap i teorien, kan det være vanskelig å etterleve det i praksis. Nå har nok ikke jeg de samme tankene om utroskap som de fleste heller da... Endret 9. mai 2007 av Bobeline
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Fikk nja, men jeg stoler på at jeg vet hvor jeg ikke vil.
Dalilah Skrevet 10. mai 2007 #13 Skrevet 10. mai 2007 Nja... I utgangspunktet er du helt klart motstander av utroskap, men flørting er sunt, synes du - og noen ganger synes du det er ekstra lett å flørte litt ekstra når kjæresten ikke er tilstede. I disse våryre tider bør du være litt på vakt og sørge for at flørten forbli nettopp det; en flørt. Er jo i grunnen enig i noe av dette da- flørting er sundt så lenge man har sine grenser (som forhåpentligvis stemmer overens med kjæresten dins grenser..)
missluna Skrevet 10. mai 2007 #14 Skrevet 10. mai 2007 Jeg fikk: Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!
Gjest vimselot Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Nja her og. Men flørt er jo det samme som å ha det gøy? Jeg kn*ller ikke med kollegaer f.eks selv om vi har det morsomt sammen. Og å blunke til en mann på et utested er det siste jeg gjør. Får jeg for mye oppmerksomhet fra fremmede, overser jeg dem.
Gjest Piper Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!
Gjest beekeeper Skrevet 13. mai 2007 #17 Skrevet 13. mai 2007 Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig! kom ikke som noe sjokk egentlig!
Gjest Elastica Skrevet 13. mai 2007 #18 Skrevet 13. mai 2007 Beherskelsen selv... Ble egentlig litt overrasket.
Liskat Skrevet 17. mai 2007 #20 Skrevet 17. mai 2007 Beherskelsen selv Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå