Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk:

Beherskelsen selv

Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!

Og når jeg ser på hvilke svar jeg leverte for å få dette resultatet... ja da bør du absolutt skjerpe deg. :ler:

Gjest koosejenta
Skrevet
Jeg fikk:

Og når jeg ser på hvilke svar jeg leverte for å få dette resultatet... ja da bør du absolutt skjerpe deg.  :ler:

ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA :ler::ler:

Gjest koosejenta
Skrevet
ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA :ler:  :ler:

HER ER SVARET JEG FIKK:Nja...

I utgangspunktet er du helt klart motstander av utroskap, men flørting er sunt, synes du - og noen ganger synes du det er ekstra lett å flørte litt ekstra når kjæresten ikke er tilstede. I disse våryre tider bør du være litt på vakt og sørge for at flørten forbli nettopp det; en flørt.

Skrevet
Beherskelsen selv

Du har klare regler for deg selv: er du i et forhold, så er du i et forhold. Du kan kanskje blunke litt til noen i baren, men for deg er det utenkelig å gjøre noe som helst som kan anses for å være utroskap. Partneren din er heldig!

Meg da :)

Gjest Gjest
Skrevet
ojoj,hehe,men jeg svarte jo HEELT ÆRLIG DA :ler:  :ler:

Sånn å forstå... ;)

Morsom test. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk denne:

Beherskelsen selv

Skrevet
Fikk denne:

Beherskelsen selv

Jeg fikk også denne :)

Skrevet

jeg fikk nja...

Skrevet (endret)

Og dette var mitt resultat...

Flørtemesteren

Du flørter så mye i øst og vest at man nesten må si at det er en del av din personlighet. Problemet er at du innimellom kan ha vanskelig for å se hvor du bør trekke grensene, og selv om du kanskje ikke liker tanken på utroskap i teorien, kan det være vanskelig å etterleve det i praksis.

Nå har nok ikke jeg de samme tankene om utroskap som de fleste heller da...

Endret av Bobeline
Gjest Bellatrix
Skrevet

Beherskelsen selv

Gjest =tentacle=
Skrevet

Fikk nja, men jeg stoler på at jeg vet hvor jeg ikke vil.

Skrevet

Nja...

I utgangspunktet er du helt klart motstander av utroskap, men flørting er sunt, synes du - og noen ganger synes du det er ekstra lett å flørte litt ekstra når kjæresten ikke er tilstede. I disse våryre tider bør du være litt på vakt og sørge for at flørten forbli nettopp det; en flørt.

Er jo i grunnen enig i noe av dette da- flørting er sundt så lenge man har sine grenser (som forhåpentligvis stemmer overens med kjæresten dins grenser..)

:ler:

Skrevet

Jeg fikk:

Beherskelsen selv

Gjest vimselot
Skrevet

Nja her og. Men flørt er jo det samme som å ha det gøy? Jeg kn*ller ikke med kollegaer f.eks selv om vi har det morsomt sammen. Og å blunke til en mann på et utested er det siste jeg gjør. Får jeg for mye oppmerksomhet fra fremmede, overser jeg dem.

Gjest Piper
Skrevet

Beherskelsen selv

Gjest beekeeper
Skrevet

Beherskelsen selv

kom ikke som noe sjokk egentlig!

Gjest Elastica
Skrevet

Beherskelsen selv...

Ble egentlig litt overrasket.

Skrevet

He he jeg fikk nja.

Skrevet
Beherskelsen selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...