Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt, men har ikke funnet noe.

Skjønner selvsagt att dette varierer, men hvor lang tid har det tatt for dere som har sendt inn papirene å få godkjennelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette varierer visst veldig fra landsdel til landsdel. Oslo og Akershus har størst pågang.. vi bor i Trondheim og fikk de etter et par uker max..

Skrevet

Takk for svar Bare Bea.

Er rundt en mnd siden vi sendte inn nå, så jeg har litt lyst til å etterlyse dem...

Skrevet

Apropos dette, skal forlovererklæringene sendes inn sammen med egenerklæringen?

Skrevet
Apropos dette, skal forlovererklæringene sendes inn sammen med egenerklæringen?

Ja!

Vi krysset for øvrig av at kirkekontoret skulle få brev direkte fra ligningskontoret. De hadde fått dette ei drøy uke etter at jeg sendte inn til ligningskontoret. (Ringte og sjekka :-)

Skrevet

Da får jeg vel bare vente til jeg får dem i retur da.. :)

Skrevet

Vi bor i Oslo og det tok ganske nøyaktig en måned.

Skrevet

Bergen her =) vi fikk de i dag, en uke og 4 dager etter vi leverte inn =)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Vi bor i en liten kommune, så det burde da ikke tatt sånn tid.

Skrevet

Vi fikk våre etter max 2 uker- jeg var helt sjokkret...bor i Akershus.

Skrevet

Vi fikk våre etter ca 4-5 dager.

Skrevet

Men hvis dere har krysset av for at den skal sendes kirkekontoret, får du dem ikke selv da?

Vi krysset av for det, og jeg har ikke sett noe til noen papirer enda. Men er ikke mer enn 3 uker siden jeg sendte de da, så synes det er litt tidlig å etterlyse dem...

Skrevet

Da sendes de direkte til kirkekontoret, så du må ringe dit og sjekke hvis du er usikker på om de er kommet.

Skrevet

Tok ca to uker (bergen her) men inni de to ukene var det påskeferie... Så jeg synes det gikk kjempefort!

Skrevet

de papirene venter jeg på å. leverte dem i førsten av april

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...