Octavia Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Vi trenger å være litt mer sosiale i lunsjen en gang i mellom, men av ulike årsaker er ikke et vinlotteri aktuelt. Noen som gjør noe annet kjekt, lodder ut noe annet?
Gjest Bodillen Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Har aldri vært med på lotterier på noen av arbeidsplassene mine. Er det så sosialt, da? Må det være lotteri, liksom?
Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Jeg liker ikke lotteri av prinsipp. Her har vi vinlotteri som jeg da ikke deltar på.. Og det resulterer i masse spørsmål om jeg ikke liker vin eller er avholds osv. Jeg synes det er mye hyggligere å gjøre ting som ikke involverer noen form for lotteri. I lunchen kan dere jo f.eks ta en piknikk ute, eller lage fellesluncher der folk tar med diverse mat og spiser sammen ol. Ellers synes jeg det er moro med små aktivteter. Et minirebusløp, spørrekonkurranser osv
Octavia Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2007 På jobben vår sliter vi med å få folk til å komme til fellesrommet i lunchen, de sitter mye rundt på avdelingene, og det blir lite fellesskapsfølelse av det. Derfor kunne jeg tenke meg noe som trakk folk til fellesrommet en gang i mellom. Varm lunch har vi snakket om å bestille en gang i mellom, men jeg trenger forslag til noe som trekker litt folk i allefall en gang i uken.
MissJenny Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 om ikke avdelingen får frukt tilkjørt, kan man jo lodde ut en fruktkurv. det kan gå på omgang å kjøpe inn til det. trenger ikke være dyrere enn en vinflaske og det liker jo de aller aller fleste.
Lipstick Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Har dere "fredagskos" i lunsjen om fredagene? Mange av praksisplassene mine har hatt det de kaller for fredagskos på rundgang i personalgruppen. Dvs at en person hver uke går ut i butikken og handler inn godteri, snacks, frukt e.l. som står på lunsjrommet om fredagen. Hvis dere har god råd, er det jo aller kjekkest at det er arbeidsplassen som spanderer. Skaper alltid god stemning på personalrommet
Gjest Lille Du Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Hei; Det som er kjekt er å lodde ut ting som man har laget selv eller andre ting man velger å ha til å lodde ut. Om man ikke er så nevenyttig kan man jo så blomster som så loddes ut. En ting er å være i mot lotteri. Men på min arbeidsplass har vi lotteri en gang i uken for å få inn penger til en blåtur. Da får man dekket en blåtur med mat og alt. Poenget er da at alle har bidratt til å få en koselig tur der man kan koble av og møtes utenfor jobben. Ser ikke det gale i det... Lille Du
Kykkelikokos Skrevet 10. mai 2007 #8 Skrevet 10. mai 2007 Vaffelsteking hver fredag kan jo være en hit. Eller is om sommeren.
prinsessa Skrevet 11. mai 2007 #9 Skrevet 11. mai 2007 Duften av nystekte vafler bør trekke folk. Eller ha en pølsefest.
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2007 #10 Skrevet 11. mai 2007 Ja, vi pleier å ha pølsefest av og til, og det trekker folk fra alle kanter av landskapet Kjempepopulært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå