Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lite inne på trening og kosthold. Er alt alt alt alt for slapp til det. Men så har jeg hørt at visst du går 10 000 skritt hver dag så skal man lissom "slippe" å trene. Men hvor mange kalorier burde man da forbrenne hver dag for å "slippe" å trene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hehehe, det var det da! Ville ikke tenkt sånn jeg. Jeg ville tenkt at alle skrittene var en ekstrabonus (såsant du ikke går en skikkelig tur da. Mener hvis det er sånne "jobbskritt"/"hjemmeskritt" hvis du skjønner). Ville trent litt utenom de daglige skrittene. Litt styrke, litt utholdenhet i form av raske gåturer, jogging eller sykkel. Jeg lever i den tro at dette er mye bedre enn å satse på den anbefalte daglige dosen skritt... Tror kroppen har godt av litt økt puls i form av bestemt trening... Men dette er min mening da.

Så til det du egentlig spurte om, det aner jeg ikke... Kommer an på hvor mye du forbrenner daglig..

(mener ikke du skal prøve å droppe de 10 000 skrittee fordi du trener altså, men litt trening i tillegg ;) )

Endret av Emilie_82
Skrevet

Hmmm....lyst å trenge i tillegg. Så visst jeg klarer å gå opp mot 7000 skritt hver dag så trene den "daglige" dosen man burde ha 2-4 ganger i uka. Så er det hvertfall en begynnelse :)

Skrevet

Det der syns jeg hørtes veldig fornuftig ut. Stå på :tommel:

:trene:

Skrevet

Takke takk :)

"trente" en time i går på dansematte. Må begynne med noe jeg syns er gøy :hoho: tar nok en time i dag og tror jeg

Skrevet

Dansematte? Hva er det? Høres gøy ut! Bra trening?

Skrevet

Dansematte

jeg syns det er kjempe gøy. men vet ikke hvor god trening det er :forvirret:

• 3 uker senere...
Skrevet

Å, jeg har også lyst til å kjøpe dansematte.

Ser du har kjøpt til x-box, det har vi også, men hva slags spill må man ha og hva koster dette sånn ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...