Kitsune Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Jeg HATER å kjøpe ytterjakker. Det er det verste prosjektet jeg setter i gang med. Vet bare at jeg ikke vil ha knallkorte jakker, for da fryser jeg sånn på korsryggen.. Er det noen som har bilder av jakker de selv har kjøpt seg denne våren. Ser i blader at det er trench coat som er "in" i år. Men det har jeg. Og er ikke lengre en typisk trench coat-bruker. Er mer sporty med sneakers og dongeri..
Gjest Deception Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har kjøpt denne jakken (i butikk), og er veldig fornøyd. Den er passe røff, men nøytral, og funker bra til jeans og sneakers. I tillegg er stoffet impregnert, så den tåler litt ruskevær.
Kitsune Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2007 Denne var veldig fin. Ikke for lang og ikke for kort.. Hvordan er den på størrelse. Er en medium men har bred rygg overst og litt store skuldre.. Det er en av grunnene til at jeg hater å kjøpe jakker. Det er få som sitter som de skal pga. skuldrene..
Gjest Deception Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Størrelsene er helt normale, vil jeg si. Jeg veksler selv mellom to størrelser, og tok den i den største pga. brede skuldre. Lengden er til midt på rumpa, sånn cirka.
kitekatt Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Denne har jeg bestilt meg. Tenker den passer til det meste. Dongeri og sneakers, samt dressbukser, skjørt osv.
Kitsune Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2007 Kjempefin kitekatt. Brunt er en favoritt. Og så er brunt og turkis så fint ilag. Og brunt og rosa, selv om jeg egentlig ikke liker rosa.. Likte denne litt: http://www.shoppingmall.no/index.php?main_...roducts_id=1480 (kan ikke lage sånn fin link med strek under.. ) Takk for link, Deception:)
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Denne har jeg bestilt meg. Tenker den passer til det meste. Dongeri og sneakers, samt dressbukser, skjørt osv. ← Jeg tenkte med en gang på hun susan i frustrerte fruer :D
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Denne har jeg bestilt meg. Tenker den passer til det meste. Dongeri og sneakers, samt dressbukser, skjørt osv. ← Fin jakke. Hvor har du kjøpt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå