Gjest Robin Hood Skrevet 9. mai 2007 #1 Skrevet 9. mai 2007 Britiske forskere har funnet ut at dette er den perfekte kvinnekropp. Er det virkelig det siden jeg har sett kropper som ser bedre ut en denne. Selv om det er en fin kropp. Hva mener dere er dette virkelig den perfekte kvinnekropp http://www.side2.no/sexogsamliv/article1030162.ece
Gjest Piper Skrevet 9. mai 2007 #2 Skrevet 9. mai 2007 Den perfekte kroppen for meg, er ikke dermed sagt er den perfekte kroppen for andre. Noen liker de tynne, noen liker de midt i mellom, noen liker de litt lubben, noen liker de litt store, noen liker små bryster, noen liker midt på treet bryster, noen liker store bryster, noen liker lange bein, noen liker korte bein osv, så egentlig er det helt umulig å si at en type kropp er perfekt. Den kroppen er perfekt for de som har sagt dette, men den er kanskje ikke det for andre.
Gjest Robin Hood Skrevet 9. mai 2007 #4 Skrevet 9. mai 2007 Perfekt for hva og hvem da? ← det må du nesten spør de forskerene om
Gjest Peachbud Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 Kurvene hennes gav et veldig harmonisk uttrykk. Tenker på bildet forfra. Moderat timeglassform. Veldig myke former hvor ingent ing plutselig går inn eller buler ut.
Grønt blad Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Det stod vel strengt tatt formelen for en perfekt side 3-pike/pin up-modell...
aline Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 vet ikke om det er den perfekte kroppen for min del, men den var veldig pen da, i mine øyne. Behagelig å se på, formmessig og estetisk pen, pene kurver, fine linjer. Selv liker jeg litt bredere hofter, altså større forskjell mellom hofter og liv, ikke mer fett, bare mer faste former. Større forskjeller.
Amalie_85 Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Jeg som trodde du hadde klart å skaffe et bilde av meg Neida. Det er vel sånn mange av oss jenter ønsker å se ut kanskje??!! Jeg vet selv at før skulle jeg ønske det. Men ikke nå lengre. Jeg er fornøyd med den jeg er, bare jeg får stramma opp magen min nå da
Gjest Elastica Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg synes hun var fin, jeg. Men det finnes veldig mange fine rundt omkring, som ikke nødvendigvis er lik henne. Etter min mening hadde hun litt store pupper. Endret 11. mai 2007 av Elastica
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #10 Skrevet 9. mai 2007 Hun var kjempenydelig! Men ingen har perfekt kropp. Jeg liker ikke det ordet.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes modellen hadde en skikkelig flott kropp, og ville kun gjort ørsmå justeringer for å få den perfekt etter min smak. En anelse mindre pupper og en anelse rundere lår, ville jeg sagt. Litt morsomt at kvinner helst skulle ha litt smalere hofter, da det er bredere hofter som egentlig er mest feminint. Tipper det er fordi det går mote i kroppsdeler, og at det også påvirker hva som til enhver tid er hot.
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Alt som sitter på en kropp som har vagina er feminint imo.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Alt som sitter på en kropp som har vagina er feminint imo. ← Så en vaginainnehaver er uheldig og har en hormonforstyrrelse med kraftig kropp, null midje, kraftig hårvekst i ansikt og på kroppen med maskulin utbredelse, så synes du det er feminint?
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #14 Skrevet 9. mai 2007 Mhm, for det har en vagina, kilden til femininitet.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 Mhm, for det har en vagina, kilden til femininitet. ← *kremt* Tror ikke helt at du ikke mener at modellen over ser mer feminin ut enn beskrivelsen min, nei
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #16 Skrevet 9. mai 2007 Feminin er jo damete, og et menneske med mus er dame! Du spør, jeg må jo svare ærlig For jeg er så lei av at bladiblablalbla jeg husker ikke
Gjest =tentacle= Skrevet 9. mai 2007 #17 Skrevet 9. mai 2007 Feminin er jo damete, og et menneske med mus er dame! Du spør, jeg må jo svare ærlig For jeg er så lei av at bladiblablalbla jeg husker ikke ← En dame med hormonforstyrrelse har mye testosteron. Og jeg har virkelig sett en som har utseende, kroppsfasong, stemme og kroppsspråk som gir mer assosiasjoner til en mann enn til en dame. Feminin er damete, men ikke alle er spesielt damete selv om de har mus og er damer. Da hadde ordet feminint vært bortkastet og vi kunne nøyet oss med hunkjønn og hankjønn for denslags.
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #18 Skrevet 9. mai 2007 Mhm, for det har en vagina, kilden til femininitet. ← Kul holdning. For min del har den perfekte kroppen en lei tendens til å endre seg i takt med hvilken dame jeg er tiltrukket av.
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #19 Skrevet 9. mai 2007 Men ta Coca/Hege f.eks. Jeg har truffet henne, og hun var jo han. Likevel synes jeg hun er feminin, så jeg står på mitt
T@nte Sofie Skrevet 9. mai 2007 #20 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ikke dum hun der, men et lite hakk bredere hofter hadde ikke skadet. Endret 9. mai 2007 av T@nte Sofie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå