Gjest Vår Skrevet 6. mars 2003 #1 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg har sett i en tidligere tråd at man må legge øyenskygge riktig slik at den ikke drysser - hvordan gjør man dette?? Og så lurer jeg på i forhold til foundation og løst pudder hvordan legger man best dette?? :-? Selv bruker jeg pr idag bare vanlig kompakt pudder til daglig - under øynene og litt her og der.. Ut i fra hva jeg har lest her - vil jeg få et bedre resultat iallefall ved spesielle anledninger dersom jeg bruker først krempudder evt foundation og så løst pudder oppå?? Hadde vært kjempefint å få råd fra noen som har litt bedre "greie" på nettopp dette... Jeg har prøvd løst pudder en gang i tida - men min erfaring da var at det ble veldig mye et sted og lite et annet... Hva er best av foundation eller krempudder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 6. mars 2003 #2 Del Skrevet 6. mars 2003 Vet du, jeg fikk råd om å kjøpe den makeup boken fra Body Shop... Den viser deg trinn for trinn hvordan legge sminke, kanskje særlig øyesminke på en fin og riktig måte. Dessuten viser de forskjellige stiler, om du vil ha naturlig, flørtete ut på byen sminke, ja hva som helst og eksempler m bilder. Jeg er kjempe fornøyd med denne boken og lærte masse..... Så den anbefaler jeg på det sterkeste Klem fra Skusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå