Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om noen sider med mange fine tatoveringer på korsryggen eller andre steder man kan finne motiv??

å til alle dere som mener det er harry med tatovering.. jada det er det sikkert. men det er ikke det jeg vil vite. ;);)

Videoannonse
Annonse
Gjest Advena
Skrevet (endret)

Jeg ville valgt en som jeg hadde laget selv, eller i samarbeid med en tatovør, bare for å få den spesiell og "egen". :) Ellers er det mange fine tatoveringer å se i tatoveringsstudioene. ;)

Endret av Advena
Gjest Bodillen
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men vær klar over at en tatovering plassert nederst på korsryggen kan være til hinder for f.eks epidural- eller spinalbedøvelse. Sånn i tilfelle det er aktuelt med barn for deg i fremtiden, så er det verdt å tenke på.

Det er selvfølgelig ikke alle som velger å få smertelindring på den måten, men da jeg fikk velge mellom spinalbedøvelse og narkose da jeg hadde mitt siste keisersnitt, var jeg sjeleglad for den muligheten. Synes bare du burde vite om det.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet (endret)
Jeg vet ikke hvor gammel du er, men vær klar over at en tatovering plassert nederst på korsryggen kan være til hinder for f.eks epidural- eller spinalbedøvelse. Sånn i tilfelle det er aktuelt med barn for deg i fremtiden, så er det verdt å tenke på.

Det er selvfølgelig ikke alle som velger å få smertelindring på den måten, men da jeg fikk velge mellom spinalbedøvelse og narkose da jeg hadde mitt siste keisersnitt, var jeg sjeleglad for den muligheten. Synes bare du burde vite om det.

feil, jeg fikk baby nr.2 i sep. har stor tatovering på hele korsryggen. gammel myte det der.

..ja og fikk spinal. (glemte å skrive det)

Endret av Miss.Chanel
Skrevet

Jepp, sant det! Tattoo på korsryggen har ingenting å si for epidural/ spinal:)

Skrevet

Hvorfor skulle egentlig det ha noe å si?

Gjest Bodillen
Skrevet

Rart, de er ikke lenge siden jeg leste det... :klø: Husker selvfølgelig ikke hvor.

*Googler*

Skrevet

det har sikkert noe med blekket å gjøre (at nåla frakter blekk med seg når de stikker), men hvis man velger en tatovering som ikke er helt "tett", dvs at det er mellomrom som er ufarget akkurat over ryggraden, så skal det vel ikke ha noe å si.

Skrevet

Var på fødselsforberedende kurs i helga, og der ble det sagt at dersom det er tatovert akkuratt der hvor nålen skal stikkes, gjør de det ikke (på dette sykehuset i allefall)

Men dersom det var litt "åpning" i tatoveringen der hvor nålen skal stikkes + litt rundt så hendte det legene gjorde det allikevel....

Skrevet

De færreste har en tatovering som dekker hele nederste del av ryggraden?

Det er et langt stykke nederst på ryggen der man kan sette en epidural, så det er bare tøys at det skal bety noe.

Selv hadde jeg ingen problemer og legen sa ingenting.

Skrevet

Hvis man søker på deviantart.com kan man finne mange fine tattoveringer.

Skrevet

tusen takk for svar:) tar gjerne imot flere tips og bilder/internett sider..

ps. noen som vet hvor lenge man må gå før man kan sole seg igjen etter man har tatt tatovering???

Skrevet

du kan jo se på http://www.bmezine.com/

til "advarsel" så har den siden bilder av veldig mye forskjellige kroppsmodifikasjoner, ikke helt barnevennlig med andre ord. Men, det er en god kilde til inspirasjon.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...