Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Og hvorfor?

Jeg klarer ikke bestemme meg! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år er det egentlig bare Skånevik Bluesfestival som er 100% spikret for min del. Og det er kun fordi ZZ Top spiller, mer enn god nok grunn til at vi stabler bilen full av folk og fyker avgårde.

Skrevet

Kongsberg JAZZ festival,legger ferien dit.

Skrevet

Stavernfestivalen, Slottsfjellfestivalen, Baderock i Sandefjord, Vestfoldfestspillene, muligens Kongsbergjazz. Og kanskje Øya en liten tur... kanskje Parkenfestivalen i Bodø.

Skrevet
- Og hvorfor?

Hove, blant annet fordi:

Slayer, Hatebreed, Arcade Fire, Lamb of God, Unearth, Mastodon, Queens of the Stoneage, Sivert Høyem, Neurosis, The Killers, The Long Blondes.

Øya, fordi:

Tool.

Vurderer Quart, fordi:

Machine Head.

Skrevet

Jeg ville også på Øya, men det er jo utsolgt! :/

Hove ser jo også veldig bra ut! Damien Rice er nesten verdt prisen i seg selv..! :D

Skrevet
Jeg ville også på Øya, men det er jo utsolgt! :/

Fortsatt dagsbilletter igjen.

Gjest Bodillen
Skrevet

Skal på Roskildefestivalen.

Hvofor? Fordi jeg har en sønn på 16 som så fryktelig gjerne vil dit, og man sender ikke 16-åringer alene på Roskilde.

Vi var der første gang i fjor, og jeg gleder meg faktisk til å gjenta det i år.

Også kommer Muse og Red Hot Chilli Peppers, da... :tommel:

Skrevet
Hove

The Killers

Jeg vil også til Hove å se The Killers. :digge: Det er typisk at det er på en jobbdag, og da kan jeg bare glemme det...

Blir ingen andre. Jeg er ikke noe typisk festival- menneske. Reiser bare på enkeltkonserter hvis det blir noe.

Gjest Trude Luther
Skrevet

I år blir det vel bare Salen bakfyllfestival, jeg skal jobbe litt for mye.

Gjest StockDama
Skrevet

alta soul og blues festival og kanskje oslo jazz

Skrevet

Hove: The Killers

Quart: Mew, Datarock, Lorraine

Nibe Festival: Brett Anderson

Skral Festival: Brett Anderson

Skrevet

Skal på Vika med Europe og Lauryn Hill..... Hemnes Båt og fjord festival bare fordi den er rett borti gata, og kanskje til Sverige en tur i slutten av juli bare for turen , husker ikke hva den heter:) Vurderer Træna, men blir litt dårlig med tid.... Sommerteff på ACR med 600 påmeldte biler 8 juni... ma jo dit da:)

Gjest StoreSky
Skrevet

Ville gjerne sett Gogol Bordello på Øya, men biletter er utsolgt..

Blir kanskje augustibuller, men helt sikkert End-Less i tyskland.

Skrevet
Skal på Roskildefestivalen.

Hvofor? Fordi jeg har en sønn på 16 som så fryktelig gjerne vil dit, og man sender ikke 16-åringer alene på Roskilde.

Vi var der første gang i fjor, og jeg gleder meg faktisk til å gjenta det i år.

Også kommer Muse og Red Hot Chilli Peppers, da...  :tommel:

Så kult! Snakket akkurat om festivaler med barn og slikt i helga,men jeg hadde ærlig talt liten tro på at tenåringer ville reise på sånt med foreldre..

Skrevet
Ville gjerne sett Gogol Bordello på Øya, men biletter er utsolgt..

:enig:

Skrevet

Hovefestivalen!

Queens of the Stone Age, Mastodon, Slayer, CSS, Modest Mouse, Interpol, Arcade Fire.. and the list goes on.

De har tydeligvis spydd ut masse penger for å gi denne festivalen en kickstart (garantert ikke økonomisk, men når det gjelder popularitet), tror det blir lenge til vi får se et såpass variert og usannsynlig bra program på en norsk festival igjen.

Roskilde har også bra line-up, men etter 3 år på rad der er jeg klar for noe nytt. Og når Slayer avlyste, var Hovefestivalen spikra for min del.

Gleder meg :)

Skrevet

Enig med deg, skanky. Slayer er jo alene verdt billetten. Når Hove i tillegg slenger ved 15-20 eksklusive godbiter som ren bonus, var det ikke stort å lure på.

Tror vi skal få det moro! :)

Skrevet

Hove! På grunn av at det er på det blide Sørland, fordi jeg har noen der jeg kan bo hos og fordi Arcade Fire kommer. :)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Lå an til Hove, Quart, Slottsfjell og kanskje Øya, men pga diverse ytre omstendigheter skal jeg ikke på noen av de ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...